Natpišavanje

Počela sam na one rečenice "Pa ti si kao neka feministica", u kojima se ovo feministica ispljune preko usana kao najgora uvreda, odgovarat "Pa kao jesam, hvala što si primijetio!" Odustala sam od objašnjavanja. Instrukcije se plaćaju. Ionako moje objašnjenje doživljavaju mahom kao opravdavanje. A nemam se ja šta nekome opravdavati. Ispričavati. 
Ali znam tko ima. Pa ako ste ikad ispod posta, statusa, članka na internetu o zlostavljanju, ubijanju, silovanju, diskriminaciji žena, ili pak u razgovoru koji se dotiče navedenih tema ostavili komentar da i konje ubijaju, zar ne i muškarce zlostavljaju, šupak ste nemjerljivih i neopisivih proporcija. Jer ovo nije jebeno natjecanje. Kad vam se netko požali da je imao migrenu, nije vaša dužnost da mu nabacite bolju priču o vašoj migreni, ne morate biti šugavi one upper. Ispričajte se. 

Naravno da muškarce zlostavljaju. Naravno. Naravno da muškarce siluju. Naravno. Naravno da muškarce diskriminiraju. Naravno. Znate tko je prvi progovorio i dalje govori o diskriminaciji muškaraca i seksualnom zlostavljanju dječaka i silovanju muškaraca? Žene. Feministkinje. Iste one na koje se tako redovito serete, iste one s kojima se želite natpišavat, iste one od kojih očekujete disclaimer SVAKI JEBENI PUT kad nešto kažu, da ne bi ispalo da mare samo za žene, da ne bi ispalo da niste centar svemira, a mama vam je toliko puta rekla da jeste. Mama zna. Ona nije žensko. Ona je ono, mama, entitet za sebe, polubožansko biće koje kurac u životu nije vidjelo. 
Hoćeš se nadjebavat malo? Bring it on. Reci mi kad te zadnji put netko ponizio. Platio si cugu curi i nije ti dala pičke? Boo fucking hoo. Poor baby. Sigurno još boli. Ti si tako dobar tip, ali ona ne kuži koliko. Toliko da očekuješ seks jer si platio cugu. Pravi, pravcati nice guy. A ona je otišla s nekim drugim. Strašno. Gotovo kao da je osoba s pravom izbora. Nevjerojatno. Hoćeš čut kad je mene netko zadnji put ponizio? Evo ti jebeni elaborat. 

Hoćeš se nadjebavat malo? Bring it on. Kad ti se zadnji put dogodilo da prođeš pored bauštelaca na cesti i oni viču za tobom? Nikad, ha? Znaš kad se meni dogodilo da prođem pored bauštelaca na cesti i da oni ne viču za mnom? Kakve li slučajnosti, isto nikad. 
Bring it on. Kad te netko na razgovoru za posao pitao imaš li djece i misliš li rodit? Nikad nisi imao razgovor tog tipa s potencijalnim šefom? Kakve li slučajnosti, ja samo svaki jebeni put kad sam imala razgovor za posao. 

Bring it on. Zadnji put kad te netko napao, jesu li te pitali što si imao na sebi? Nisu? Čudno. Jer mene jesu. Svaki put. Što si imala na sebi. Što si rekla. Kako se to desilo. Jebeno ne znam, pitaj napadača. 
...
Samo što to nije točno. Znam. Zato jer sam žena. 

DISCLAIMER:
Znam da nisu svi muškarci 
Nema jebenog disclaimera, grow some fucking balls and fuck off. 

Primjedbe

  1. Ti baš svaki put tako lijepo verbaliziraš moje misli, od prve do zadnje! Kudoz, my sista' from another mista'

    OdgovoriIzbriši
  2. Kralj si bez "najke", kako se ranije govorilo. Ali, zaista. Kad sročiš, poklopiš svaku dalju diskusiju. HVALA i nastavi ovako.:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi