Ponovno TAG!

Ovaj put sam čak nominirana. Hvala, Zimzeleni cvijet! Ta-da-da-dam, predstavljam vam njegovo visočanstvo THROWBACK TAG! 

1. Koje si godine rođena? 
1983. Odlična godina. Dobra berba. 

2. Imaš li slika sebe kao mlađe? 
A što sam sad? Ah, kad sam bila dijete? There you go. 
3. Koje si serije pratila tijekom odrastanja? 
Uh, kad smo bili jadni i imali dva programa, mislim da smo svi gledali sve. Kad je došlo vrijeme biranja najradije sam birala Buffy

4. Što si željela biti kad odrasteš? 
Najčešće profesorica hrvatskog. Dreams do come true! Također, be careful what you wish for. 

5. Koje su ti bile najdraže igračke? 
Lutke, bila sam girly girl. 

6. Koja je najsramotnija stvar koju si kao dijete učinila?
Hm... Jednom sam gurnula plastičnu patkicu u ugrijanu pećnicu. Mlađeg brata sam maltretirala na raznorazne načine. Ako zanemarimo te dvije stvari, bila sam dobro dijete. 

7. Navedi tri pjesme koje si kao dijete slušala. 
Ej, halo, nisam tako mlada da se sjećam. S ukusom svoje generacije stalno sam bila u sukobu. Dok su svi slušali "Bebu malenu", ja sam mislila da je to najretardiranija pizdarija svih vremena. I dalje to mislim. 

8. Najsmješniji kostim koji si obukla za maškare? 
Prezirala sam maškare i maskiranje. Oduvijek i zauvijek. 

9. Što si čudno radila kao dijete?
Čitala knjige za odrasle. Ali stvarno odrasle, tipa Sheldon. Mislim da je to vrhunac moje čudnosti. 

10. Koja je najstrašnija stvar koja ti se dogodila?
U djetinjstvu? U životu? Na što se točno odnosi ovo pitanje? Moramo li baš o traumama? Dobijem napadaj tjeskobe samo od ideje da kopam po stvarima koje sam odavno potisnula. 

Primjedbe

  1. Ajme, kako si slatka (bila) :) Od mene ne bi dobili takav osmijeh ni da su mi dali 100 kinder jaja hahaha
    Beba malena .... nisi jedina - i meni je pjesma oduvijek retardirana. A Šumica od Ivane Banfić wtf
    Znači nisam jedina koja je čitala knjige za odrasle. Zagorka u 4.r. oš hahaha I onda ti na faxu kažu da je šund haha Bit će da se tako rađala ljubav prema književnosti pa smo se kasnije odlučile se za taj studij.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi