Kapacitet

On je kapacitet. Priča to nekoj ženi dok stoji iza mene na blagajni dućana. Ne bih obratila pozornost, ali svjetski me švajznuo u rebra. A kad me netko bez pardona umalo osakati, postanem naglo zainteresirana za tu i takvu kreaturu. Vadi svoje tri jabuke, četiri kruške, šest banana, dva manga i jogurt, zapjenio se sav od govorancije, tresne s voćem svaki put o traku, kao da mu je nešto skrivilo. 

Svi su mu glupi. Tip koji naplaćuje parking, i šalteruša u pošti, i žena u banci, i konobari i trgovci, svi su neopisivo glupi, jer da nisu - pazite sad ovo rezoniranje - imali bi bolji posao. Pa jebem ti logiku. Zamislite samo kakav bi to bio svijet da su svi "kapacitet" poput njega. Zapravo, zamislite svijet u kojem su svi doktori i pravnici, i nema trećeg. Oh, kako bi to funkcioniralo! Nije kao da nam doista treba itko drugi. Šta će nam. Kad smo puni kapaciteta. 
Dođe mi da se okrenem i pitam ga zna li što uopće znači ta riječ. Ali ne da mi se prekidati monolog u kojem objašnjava družici koliko mu je teško jadnom, genijalnom, okruženom samim idiotima. "Biti kapacitet je zapravo, kad bolje razmisliš, hendikep." I shit you not, to je rekao. Biti kapacitet je hendikep. Šta mislite, bi išle majice s natpisom "kapacitet"? Bi to kupovala ova kapacitetna ekipa? 

Ne znam ima li to veze s tim što sam rođena u običnoj šljakerskoj familiji ili je to stvar odgoja, ali čvrsto vjerujem da ako ovom svijetu doista nešto ne treba, onda su to takvi snobovi koji u životu jedino žale što sami sebi ne mogu popušit kurac, toliko su si napeti. 

Spremim svoje stvari u torbu, i krećem, kad čujem kako blagajnica govori kapacitetu: "Niste izvagali voće." Pa pomislim, jebote, stvarno je u pravu. Zamisli da si on, pravi hendikep. 


Primjedbe

  1. Joj, ovo na kraju. Od silnog kapaciteta, očito ga nema dovoljno za praktične stvari.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi