Čovjek iz naroda

Kad zaokružite ime nekog kretena na glasačkom listiću, malo što je gluplji razlog od "On je čovjek iz naroda." Jer, kao prvo, a iz čega će bit, a kao drugo - sačuvajmebože ako su narod takvi majmuni. Što gluplju stvar izvali, što se više osramoti u nekoj prigodi, to je više "čovjek iz naroda". Kao da su narod seljačine koje ne znaju držat jezik za zubima. 
Školovani, odmjereni, normalni ljudi nikad nisu "čovjek iz naroda". ČIN uvijek izgleda kao da je spreman održat politički govor dok okreće janjca. A kad progovori, obavezno je da nema pojma o čemu priča, da mu rečenice budu toliko besmislene da ih ne možeš uhvatiti ni za glavu ni za rep, i da uz sve to provali nešto nekorektno, netočno i ignorantno. 

"Čovjek iz naroda", tehnički, uopće ne mora imati osjećaj za narod. Glavno je da ima osjećaj za demagogiju, da se zna umiliti masama. ČIN ne mora biti socijalno osviješten, naprotiv, što mu se više mutnih poslova, krađa, prevara i laži dokaže, to je više "čovjek iz naroda". Pusti te budale što sve po zakonu, tko bi njima vjerovao, očito nisu normalni. Bolje vjerovat ovom koji će asfaltirat cestu do moje vukojebine mimo svih dozvola i planova, da mi može uvest autobusnu liniju koja vozi kroz zaseok, pa da baba može triput tjedno do susjednog sela. Kad dođe otvorit cestu, slikat će se u bageru, a mi ćemo pljeskat.

Možda se jednog dana i mi slikamo u bageru. #lifegoals

Primjedbe

  1. Genijalna si!:) Uvek sam prezirala ove izgovore "on je čovek iz naroda", "on je prizeman" (kada će shvatiti da to NIJE kompliment?!?)...podilaženje krezavoj, polupismenoj, prostoj i bezobraznoj rulji...ne znam, pogađa me sve ovo jer se i kod nas bliže izbori (sledećeg vikenda) i isto, skoro identično je kao kod vas, što samo dokazuje koliko smo grupno sjebani.
    Podilaženje masama, koje uvek osećaju potrebu za vođom, ne izlazi na dobro. Nikad.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi