O prijateljskim sudovima i osudama

Da sam radila u muškoj školi, znate. Da sam imala i nešto malo ženskih učenica, dvije točnije, vjerojatno niste znali. Biti žensko u muškoj školi dovoljno je teško i kad si nastavnica, a kamoli tek kad si učenica. Čudno te gledaju i djeca i zbornica. Što točno s tobom ne valja da si ovdje. A tek diskriminacija. Tamo gdje je on fakin, ona je bezobrazna. Tamo gdje se on ponaša mangupski, ona je neodgojena. Oh, znam, stavljamo mi puno zahtjeva i pred dječake. Nedajbog da ona ima veća muda od tebe, da može dalje šutnut loptu, ili da je jača. Ili da plačeš više od nje. Dječaci koji imaju mnogo prijateljica često su proglašavani pederima, djevojčice koje imaju pak mnogo prijatelja nose epitet kurve. Da, to je ta fina riječ koja označava ženu s bogatim seksualnim (iako često nepostojećim) životom. Jer vidite, mi jako volimo od najranije dobi djecu naučiti što je prihvatljivo, a što ne. U državi kojom slobodno hodaju šverceri, lopine, ubojice i silovatelji, najveći je grijeh biti peder ili kurva. 

Dogodilo se ovo taman dan nakon što sam objavila zadnji post na sličnu temu, i nije mi se dalo ponavljati. Umorna sam od istih priča, umorna sam od ovog beskrajnog dana, u kojem svako jutro donese iste užase primitivnosti, nemoći, bijede, jada i agresije. A ova priča je bolno slična svakoj drugoj, o ženi koju je muškarac izudarao rukama i nogama, davio, pa kuhinjskim nožem izrezao i na kraju ubo u trbuh. 
Prvo izudarao rukama i nogama, davio, kuhinjskim nožem izrezao, pa ubo u trbuh. 
Jeste li shvatili? Prebio, rukama i nogama, davio, izrezao nožem i zabio joj nož u trbuh. 

Jer ja mislim da ovaj opis treba ponavljati sve dok ne osjetite udarce koje pljušte, dok ne osjetite rez i ubod i ostajanje bez daha. Žena je potom primljena u bolnicu s ubodnom ranom trbušne stijenke s eksponiranim tankim crijevom. Kako to fino zvuči, eksponirano tanko crijevo. Kao eksponat doista. Možda na kakvoj izložbi, ne znam. 
Primljena je u bolnicu s ubodnom ranom i vidljivim crijevima, da - onim dijelom nas koji treba biti skriven duboko ispod kože, sala, mesa. I jedva su je spasili. 

Županijsko državno odvjetništvo podnijelo je zahtjev sudu da se manijaka koji je to napravio zatvori. Pardon, da se osumnjičenom govnu koje je prebilo, davilo i izrezalo ženu odredi istražni zatvor, no sudac je to odbio. Jer je žena s osumnjičenim bila u nekoj vrsti prijateljskog odnosa. Pa da bi čovjek riječ rek'o. Biraj prijatelje bolje. 

Sreća da ja nisam neka agresivna osoba, ni zlopamtilo, jer da jesam, vjerojatno bih poželjela uvaženom sucu da ga prijatelji izudaraju rukama, da ga iscipelare nogama, da ga udave malo prije nego mu izlože crijeva, eksponiraju, fino slože na van, pa da se oko njega strči medicinsko osoblje i okilavi se da mu spasi život, da ga zakrpa fizički, da preživi, pa da psihičke rane možda, eventualno, s vremenom izliječi. Sreća da nisam agresivna, jer bih u suprotnom sigurno to rekla. Poslala bih mu čak balon u bolnicu s velikim Get well soon i biraj prijatelje bolje! natpisom. Čisto da se zna. Da kod nas nikad nisu krivi nasilnici, siledžije, ubojice, silovatelji. 

Uvijek su krive kurve. 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi