Zone i izazovi

Imala sam najbolju namjeru uz Goodreads challenge 2017 uzeti još neki paralelni. Ali koju god da sam listu našla, baš su teme bile neke blesave. Jedna knjiga crnog autora, jedna knjiga invalida, knjiga o imigrantima... Sve je to super, ali kad smo postali toliko politički korektni, i kako da znam koje je boje pisac čiju knjigu čitam, zašto bi me to uopće trebalo zanimati?! Nije li to, znate, diskriminacija? 

Obično ne znam čije knjige čitam, kojeg je spola autor, koje boje, ima li kakav hendikep, kakva su mu politička uvjerenja i češlja li duži pramen kose preko ćele da prikrije ćelavost i otkrije komplekse. I mislim da je to skroz u redu. Ako idem guglati autora da bih vidjela kakva su mu politička uvjerenja i kako izgleda, to je siguran znak da je knjiga sranje i da tražim razlog zašto je i kako netko napisao nešto toliko loše. Guglala sam tipa koji je napisao sranje od horora o paru koji u Rumunjskoj vidi nešto strašno, pa ih kao proganjaju duhovi... Jednostavno sam morala vidjeti kako izgleda kreten koji misli da u Bukureštu vukovi trče za vlakom, uz prugu. Dobre autore ću upisati u tražilicu na Goodreadsu i naći još njihovih knjiga. 

Pa volim kako ti izazovi pokušavaju izvući čitatelja iz njegove komfort zone. Pročitaj knjigu koju nikad ne bi pročitao. Zašto, pobogu? Je li to eksperimentiranje ili mazohizam? 
I tko uostalom kaže da rastemo tako što čitamo ono što inače nikad ne bismo pročitali. Što ne idete u kino gledat loš film? Znate, izađite iz svoje komfort zone i pljunite pare za komediju Roba Schneidera. Izađite na ručak i počastite se tripicama. Pojedite hranu na koju ste alergični. Bacite se pod auto, probajte nešto novo. Iskustvo će vam promijeniti život!

Da parafraziram Karla Pilkingtona, i ostati bez noge je life changing experience. Čitajte što vam se čita. U svojoj komfort zoni. Na krevetu. Među jastucima. Na toplom. Jebo avanturu. Jednom se živi, dajte da vam potraje. 

Primjedbe

  1. Baš ovo sam pre neki dan komentarisala, kao razlog zašto pored "Goodreads"-ovog NEĆU da se prihvatim još nekog čitalačkog izazova. Čista glupost, ako mene pitaš, da ne kažem - iživljavanje.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi