TVag

TV tag sam pokupila, kao i većinu drugih, od Katarine s bloga Totally Random & Co.
  1. Najbolja pilot epizoda. Lucifer. Možda najzabavniji pilot koji sam ikad gledala. Nije najbolja serija na svijetu, ali pilot rastura. 
  2. Najgora pilot epizoda. Scorpion. Programiranje u ferariju dok juriš za avionom, daj me ne jebi. Agents of SHIELD. Veći bulšit. Once upon a time. Do dana današnjeg mi nije jasna radnja ni poanta te serije, i iskreno, ni ne želim znati. 
  3. Najbolje finale serije. Može li najbolje finale sezone? Jer finale treće sezone Person of Interest s pjesmom Exit Music (For a Film) pogađa. 
  4. Najgore finale serije. Kad otkažu seriju bez da dovrše priču. Pa pas mater. 
  5. Omiljena tv glumica. Danai Gurira
  6. Omiljeni tv glumac. Zapravo ne znam, većinom mi najdraži glumci nisu striktno tv glumci. Ali ako moram navesti nekog, onda Michael Kelly. Prebolestan je u House of Cards, i fantastičan u Generation Kill
  7. Razočaravajuće otkazivanje serije. Zadnje koje pamtim je Stalker. Nije bila najbolja ikad, ali daleko gora sranja se i dalje snimaju, tako da ne znam zašto su otkazali sasvim dobru krimi seriju. Uz to, žene u seriji su imale nalakirane nokte nekim predobrim lakom, da je potrajala, možda bih i ja saznala koji je lak u pitanju. 
  8. Najbolja uvodna špica. Bron/Broen, Westworld, Vikings
  9. Omiljeni ženski lik. Michonne
  10. Omiljeni muški lik. Spike. 
  11. Tv lik koji ne voliš. Elektra. Koji ovo kurac radi u mojoj najdražoj akcijskoj seriji i zašto ste sjebali Daredevila?! 
  12. Tv crush. Danai Gurira. Žena je divna, divna.
  13. Omiljena serija iz mladosti. Buffy. 
  14. Najbrže binge-watchanje serije. Person of Interest.
  15. Žalim što sam gledala... Uopće počela drugu sezonu Daredevila. Prva je genijalna, druga je apsolutno smeće. Ne znam šta im se desilo. 
  16. Žalim što nisam gledala... do kraja Trapped, ali planiram nastaviti. 
  17. Guilty pleasure? Još da se i krivom osjećam, kako da ne. Čitav niz realityja poput Toddlers & Tiaras (sorry, not sorry), Botched, Shark Tank, pa čudno glupa i zabavna Monster Quest
  18. Omiljena mini serija? Generation Kill
  19. Omiljena humoristična serija? One Foot in the Grave. Nenadmašna.

Primjedbe

Popularni postovi