Sponzori i sponzoruše

Svaki put kad pukne "vijest" da je mlada, uspješna i zgodna žena u vezi s muškarcem koji dobro zarađuje, komentari su "Kako to da nije našla dimnjačara ili automehaničara?". Na stranu sad to da je kod nas "poduzetnik" često samo fino ime za džabelebaroša iz mafijaške familije. Nego, kako smo došli do toga da je grijeh ako ne hodaš s automehaničarem?
Ja, recimo, nemam auto. I nemam ni najblažeg pojma kako se i gdje sretne automehaničar ako nemaš auto. Dimnjačara sam u životu znala jednog, živio je u istoj ulici kao i mi, i umro je odavno, još sam bila dijete. Pa znam da postoje dimnjačari i da imaju žene, ali jebeš mi sve ako ja znam gdje nađeš dimnjačara ako nemaš dimnjak. 

Kristalno je meni jasno da postoje ljudi koji love druge ljude radi para. Iako mi nikad baš nije bilo najjasnije po čemu se to razlikuje od onog kad ljude loviš radi dupeta recimo. Ili sisa. Jebe se meni ako je Trampova žena s njim radi para. Ima neke kozmičke ravnoteže u cijeloj priči, jer da nema para, ko bi ga, brate, htio, pa dvometarskom motkom ga ne bih takla. Takav tip mora imat para, jer jebiga, nema ništa drugo. Al ne mogu baš ni bit sigurna da je njoj jednako odbojan. Šta ja znam. Ljudi su čudni. Neke pali da se sere po njima. Otkud da ja znam?! Možda je on njezin san snova! 
Ali vratimo se mi automehaničarima i dimnjačarima. Sve to ovisi u kakvim se krugovima krećeš. Pa ako nisi srednjoškolka koja vikendom izlazi i upoznaje mnoštvo drugih (nadam se) srednjoškolaca i (eventualno) studenata, gdje sretneš tako raznovrsne ljude? Koga god upoznam u životu, bez obzira sad na spol, ili je nastavnik, ili je programer, ili je grafički dizajner. Gdje se krećete vi što upoznajete dimnjačare? Ili se od mladih i zgodnih žena očekuje da se preko pulta u pekari bacaju pod noge pekarima, ili da obilaze vulkanizere okolo da dokažu društvu da nisu sponzoruše?

I kad ćemo doć do one točke u društvu gdje muškarci moraju na jednak način dokazivati da nisu s lijepom ženom samo radi njezine ljepote, guzice, sisa i usana? Kad ćemo doć do točke da ispod vijesti o nogometašu koji ima novu curu ne bude komentara "Šta nije našla automehaničara, nego baš nogometaša?", nego da barem netko jednom pita, "Pa šta nije našao neku grbavu i krezubu, nego baš modela fura?". A kad dođemo do te točke, oćemo li i do one: šta koga boli kurac s kim se ko jebe i zašto. I je li fer da se ženu koja sama zarađuje i sama se uzdržava naziva sponzorušom, pa makar bila u vezi s nogometašem-nasljednikom kakve krune? Jer, vjerovali ili ne, moš ti bit sponzoruša i kad si u vezi s mehaničarem. Dimnjačare da ne spominjemo. 

Primjedbe

  1. Samo da znaš, čak i ako imaš dimnjak, ne znači da ćeš se družiti s dimnjačarem :D

    Meni je super kako se nogometaši smatraju premijom :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako to misliš da ti nogometaši nisu privlačni po defaultu? :D pa vidi modrića, metar i pol čistog seksipila :D

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi