Nije život crtić

Otkada sam udomila svoja dva dečka, visim u grupi o zamorčićima na fejsu. S vremena na vrijeme, prečesto ako se mene pita, u grupu uleti netko tko je kupio muškog i ženskog zamorčića, i sviđa im se ideja da imaju potomstvo. Često takva ekipa ostane iznenađena kad im se kaže koliko potomaka mogu imati. A ja se pitam koliki točno retard trebaš biti da misliš da je kupiti muškog i ženskog glodavca odlična ideja? 
Što točno ti ljudi misle? Da se mama i tata glodavac prvo upoznaju, pa postepeno zaljube? Prvo malo hodaju po kavezu, izlaze na pod, odlaze zajedno na večeru do zdjelice. Onda im srčeka izađu iz oči i imaju točno dvoje djece, jednu curicu i jednog dečka. Koji se nikad neće razmnožavat jer su djeca, sačuvajbože, pa ne ide to tako u crtićima. Stvarno, čini mi se kao da misle da je život jedan Disneyjev film, da su realnost "Kralj lavova" i "Bambi". Da mi je njihov mozak na tjedan dana pa da se odmorim malo. 
Toliko napuštenih i odbačenih životinjica zbog neodgovorne gamadi kojoj nisu jasne osnove jebene biologije. Priče su im strašne, bačeni u smeće, kontejnere za staklo, ostavljeni u šumi, pobacani u bunare, zatučeni iza kuća... Ljuti me to strašno. Zato jer si jednom odabrao imati životinju, sad si odgovoran za nju i ponašaj se kao čovjek. Nađi joj drugi dom, ako o njoj ne možeš brinuti. Kastriraj, steriliziraj. Voli. 
Udomi. Uvijek udomi. A ako baš želiš kupiti, kupi od odgovornog uzgajivača, kupi s papirima. Ne potiči štancanje nedužnih životinjica samo zato jer si škrti snob. Udomi. Uvijek udomi. I brini o udomljenom stvorenju. 

Primjedbe

  1. Ili udomljavaj u mom slucaju :) Bravo post, ua neodgovorni vlasnici!!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi