Hvala i znam

Dugo nije bilo posta, pogotovo ovakvog. Ali u međuvremenu sam odlučila iskoristiti jednu sjajnu mogućnost google calendara i zadati sebi ciljeve. Ideja je da odaberete goal, a aplikacija onda u vašem rasporedu nađe vremena za ono što želite. Naravno da vrijeme možete korigirati, a vaš kalendar će tako naučiti kad vam što odgovara i u budućnosti se time voditi. A cijelo vrijeme će izgledati kjut dok to radi.

Goals su podijeljeni u grupe, od kojih se svaka odnosi na posebno područje života i ima ponuđeno više opcija, kao i mogućnost da sami unesete vaš goal. Tako možete odabrati da radite jogu 5 puta tjedno, ujutro, pola sata. Da triput tjedno učite novi jezik bar pola sata. Da svaki dan ujutro isplanirate taj dan. Da jednom tjedno očistite stan. Da svaki dan čitate barem pola sata. Da pišete dvaput tjedno bar sat vremena, i da blogate bar triput tjedno, pola sata. Da se svaki dan igrate sa zamorcima barem 15 minuta. Google napravi svoju magiju, a vama ostane vremena za druženje s najmilijima, posao i ostale stvari koje ne idu nužno u raspored. I sve se stigne. Nekad nam je podsjetnik na mobitelu dovoljan da otvorimo duolingo i ponovimo glagole u švedskom. Jer je to višestruki ulog u budućnost. Hallå Šveđani, Auf Wiedersehen Alzheimer.
Ima nešto opuštajuće u tome da aplikaciji kažete što želite, pa ona misli za vas. Prije sam cijeli tjedan razmišljala o tome što sve trebam - kako trebam po špeceraj, kako trebam oprati kupaonicu, kako ovo, kako ono. I onda mi te obveze zauzimaju dragocjen prostor u glavi, jer samo o njima razmišljam. Ovako, ja ne mislim, kalendar kaže, evo, baš bi sad mogla počistit. Pa ustanem i počistim. Bez stresa. Dodatna sreća je kad me podsjeti da trebam vježbati, a ja već odvježbala. Kalendar izgleda krcato, ali doista fino rasporedi obveze. Niste ni svjesni koliko toga možete, samo kad se bolje organizirate.

Onda sam zahvalna na tome što sam u 33. godini konačno naučila kako nositi šešir bez da izgledaš kao lik iz Gruntovčana. Tko je vaš najdraži Tetec?
Pa sam zahvalna na svojim razmaženim dlakavcima, srećicama, mrvicama.
Onda mi je još super i Planet Earth 2, jer kako ne bi?! Ako još ne gledate: što, pobogu, čekate?! 
U seriji možete vidjet ovu krznenu lopticu kako se sunča. Ili možete vidjet da postoji pustinjska krtica koju zovu pustinjskim morskim psom. Ili da neke ptice pripreme stage prije nego otplešu ples zavođenja. I svašta drugo još. 

I na kraju, moja draga S., koja je nedavno pisala o deset godina plesa na svom blogu, počinje s podučavanjem. Lajkajte, šerajte i javite joj se OVDJE

Primjedbe

  1. Ja jako volim tvoje Hvala i znam.
    I zbog tebe sam počela koristiti google kalendar, jer sam jednom kod sebe na blogu kukala o obavezama. Sad moram vidjeti i te #goals.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da ti koristi :D
      a goals su super, mene toliko mentalno rasterete... i na kraju dana imam osjećaj da sam ga dobro iskoristila.
      nekad mi čak fali obveza, pa samoinicijativno idem npr. još malo učiti jezik :D

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi