Kratke frizure i bubrezi viška

Potražite na Pinterestu kratke ženske frizure. I dare you. Potražite i shvatit ćete u kako poremećenom svijetu živimo. Ako se slažete i mislite da je ovo
kratka kosa, možete odmah prestati čitati. Jer to nije kratka kosa. Kosa do ramena nije kratka kosa. To je poluduga. Kosa iznad uha je kratka kosa. Prestanite podrezane vrhove zvati edgy, hrabrim, kratkim frizurama. Odrezani vrhovi su edgy samo kad se radi o vrhovima prstiju. 

Ne kažem da poluduga i duga kosa ne može biti avangardna i zanimljiva. Naravno da može. Kažem da to što imate problem s dlakama na glavi, pa svaki milimetar osjećate kao da vam je netko iščupao bubreg, ne znači da je dugi bob kratka frizura, jebemu mater. 

Otvorim uz kavu Pinterest jer tražim inspiraciju za iduću frizuru, i bogami, uskoro ću morat tražit ćelave ženske frizure, jer ovim ritmom kratko će bit sve što je iznad guzice. Toliko sam se Matovilki nagledala jutros, da mi dođe da laserski uklonim kosu, čisto da više nikad ne moram tražit frizure po netu. To je kao da želite pogledat što igra u kinu, a Google vam izlista koji balet trenutno igra u HNK. Sve je to lijepo, ali meni se ide u kino gledat film i jest kokice. Pusti te labude i jezera. 

Da se vratimo na KRATKE frizure. Ovako sam trenutno: 
Undercut sa strane, iza i okolo glave, undercut svuda. Ali mi dosadile šiške. Sad razmišljam u kojem smjeru krenuti... Hoću li nastaviti s izbrijavanjem, skratiti šiške i maknuti još kose otraga? 
Ili da se vratim klasici? 

Što se vama čini? 



Primjedbe

  1. Meni su kratke frizure krasne, krasne :) Ja ih ne mogu nositi jer izgledam ko nabrijano jaje, zaista nemam glavu za to, a ni kosu. Meni se sviđa tvoja frizura, frendica nosi nešto slično i super mi je. Druga frendica nema undercut ali ima na par cm ošišanu kosu koju onda frizer još stepenasto ošiša(ne mogu bolje opisati, ali divno joj stoji). Želim reći da podržavam kratke kose! Meni se sviđaju frizure koje nosi Pink, jesi možda nju pogledala?

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je undercut super, da imam kose i ja bih ga nosila. S druge strane, imam dojam da klasični pixie dobro stoji samo djevojkama pixie tipa, dok neke zna i postarati :/ Sama sam se ošišala na pixie početkom godine i ne, nisu me počeli oslovljavati s "Michelle Williams" XD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi