Moja fejs antipatija

Možda nemam Twitter simpatije, ali imam Fejs antipatije. Jednu. Imala sam još jednu prije, ali nju sam već skoro skroz zaboravila, vjerojatno jer sam je blokirala da je ne moram gledat. Vrijeme stvarno liječi sve. 
Fejs antipatija je meni netko koga uopće ne znam i sumnjam da ćemo se ikada upoznat jer čak nemamo zajedničkih prijatelja da se posvađamo kao ljudi, makar na nekom statusu. Fejs antipatija mi je netko tko se unatoč prije navedenom vječito mota po mom news feedu, jer OČITO imamo lajkane iste stvari, i KAO iste poglede na život, a svejedno mi dođe da ispod svakog komentara dotične antipatije stavim "glupa si" i emotikon srednji prst. 

I ima sad ta neka ženska (i prošla je bila ženska, go figure) koja na skoro sve što se meni pojavi u news feedu ostavi komentar, pa mi ne može proć dan da ne vidim njenu facu bar jednom i da me mozak ne zaboli kad pročitam što je napisala. 
Istina, ne znam je. Možda je osobno najdivnija na svijetu. Možda skuplja i othranjuje napuštene mačiće. Možda liječi slomljena krila pticama. Možda volontira u tri pučke kuhinje i radi posao koji je društveno toliko koristan da se neurokirurg-vatrogasac posrami kad je vidi. Možda. Ali sumnjam. Jer njezina internet persona je iritantna krava čiji je ego veći od jebenog Sunčevog sustava, i 'opće ne znam kako ga je uspjela strpati pod ovu kapu nebesku i kako egzistira bez da uzrokuje apokalipsu neke vrste. 

Zamislite sad internet raspravu o važnoj temi, ljudi se slažu oko stvari, jer je to nešto oko čega se svi s barem pola neoštećenog mozga moraju složiti, samo redaju argumente i međusobno pričaju o tome što se i kako može učiniti i traže rupe u vlastitom rezoniranju, jer to rade inteligentni ljudi. I onda dođe ona. I pita: "Je li to stvarno tako?" ispod svakog komentara u raspravi. I to je sve. Dakle uopće nisi doprinijela ičemu, trošiš zrak bezveze, izlizuješ slova na tipkovnici bezveze. Svaki komentar joj je pitanje, ili nekakva kontra, i sva si je pametna, vjerojatno misli da tjera ljude na razmišljanje. Jedino na što ljude tjera je da odu na njezin profil i pogledaju je bolje, u uzaludnom pokušaju da vide je li trol ili je šizofrenik. 

Jesam li ja jedina koja tako ne voli nepoznate ljude? 
Znam da ima neke ironije u tome što iznosim svoje mišljenje protiv osobe koja misli da je njezino mišljenje jako važno, ali bitna je razlika da je ovo moj blog, a ona zagađuje javni prostor. Nego, na stranu sad ona, ionako ću je blokirat. Imate li i vi fejs antipatije? I što vam na tuđim profilima trigerira instant hejt? 

Primjedbe

  1. Meni na FB je skroz bezveze kada netko objavljuje tipa..."Život je lijep!...ono kada moj savršeni muž, moja savršena djeca, moj savršeni posao..."-pozitvna psihologija i ta sr... -to mi je jako iritantno!...pa kada guraju pod nos to svima! Uvijek mi tu nešto smrdi! Onima kojima je sve savršeno i na mjestu ne pada na pamet visiti na FB.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene nerviraju oni s decom, kao da niko pre njih nije rodio i uslikao bebu, trebaju nam slike krstenja (200+ komada) i snimak.. Kako da ne.. Pre toga je naravno ubelezila svaki sekund trudnoce, ospice dobijem od takvih..

    OdgovoriIzbriši
  3. nemam fejs, tako da nemam fejs antipatiju....inače bježim od društvenih mreža, samo mi blog iz nekoga razdoblja odgovara...uglavnom čitam iste blogove pa logično tu me nema nešto za nervirati jer da me nervira onda ih ne bi čitala.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi