Menstrualni rant

Obožavam Libresse. Evo, rekla sam. Besplatna reklama. Jer ih obožavam. Dovoljno sam stara da pamtim mali izbor uložaka na našem tržištu, i prošla sam solidan broj neudobnih, šuškavih i plastičnih uložaka od kojih sam čak dobila alergije (looking at you Uvijek, ili bolje da kažem - nikad više), imala osjećaj da hodam okolo friško napunjenih gaća, da svi čuju kad hodam i šuškam, prošla svoj broj isprljanih hlača i paranoje - "Jel mi procurilo? Idem ja ispred, a ti pogledaj...". Eto, obožavam ih jer su savršeni i da ih sutra nestane mislim da bih došla ginekologu i rekla "Vadi sve". Toliko ih obožavam. 
Ali brate, za koji kurčevi kurac služe one limene kutije?! Mislim, znam ja u teoriji za što služe, za uloške, jel. I lijepe su i slatke, i svojedobno sam imala kutiju punu njihovih limenih kutija, koje su stajale tako, jer ih nisam imala kome dati, jer su i sve moje prijateljice imale kutiju limenih kutija. Onda sam počela zaobilaziti te pakete s gratis kutijama, i sad vidim da ih po novom ne možeš zaobić, nakeljene su na svake božje uloške koje dohvatim. Ničega se u životu nisam nabacala kao njihovih limenih kutija. 

Prvo, u to (medeno i stvarno fora) sranje od kutije stane točno jedan uložak, ako mu znalački savijem rubove i naguram, i ako mi ne smeta da se kutija otvara jer je uložak za nju prevelik. Drugo, ako nosim sa sobom uložak, vjerojatno je to u pratnji još bar tri druga, jer možda jesu dobri, ali nisu toliko dobri da mi je dosta jedan. Treće, pa ako su već nakeljeni na moje uloške, ne bi li bio red da bar taj jedan uložak normalno u njih stane? Malo mi je to kao da ti uz mobitel daju masku gratis. Ali masku za drugi model i marku mobitela. Četvrto, sad sam tražila slike za post, i ispadne da postoje i neke velike limene kutije u koje stane masa uložaka, pa dobro Libresse, jel mi smrdimo ovdje, šta nama ne trebaju normalne limene kutije da ih stavimo na veš mašinu i držimo uloške u njoj, ili da balkanski u njima držimo kavu? 

Primjedbe

  1. :O sad sam išla guglat da vidim te veće kutije - zaš ih kod nas nema? Tko nosi sam jedan uložak sa sobom? Nitko, eto tko! Nosiš jedan kad ostala dva potrošiš u zadnja dva mjeseca i zaboraviš stavit još dva u torbu - Vlasnica Male Limene Kutije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Što je najgore u te limene samo staje onaj manji uložak, onaj veći moraš da uguraš i savijaš. :D I ja ih imam čitav buljuk. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam samo jednu limenu kutiju. :D Koristila sam Libresse i bili su mi dobri, ali u zadnje vrijeme stalno kupujem Naturella uloške (one ultra). Nisu toliko debeli kao Libresse, ugodniji su i mekaniji. I ne dolaze s free nepotrebnom kutijom. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahah al fkt, neki dan hodam po dm-u i na skoro svim ulošcima nakeljene te kutije xD Sva sreća pa koristim Naturellu :D Inače imam tu jednu limenu kutiju (nemam pojma otkud mi) i nutra mi taman stanu one male pločice za pečatiranje :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobila sam limenu kutiju od frendice kojoj su uvalili kutiju, dok je kupovala uloške u Amsterdamu, pa sam ju dobila kao suvenir :) i ima na sebi vizuru Amsterdama. to mi je, kao, za držat tablete, kad jednog dana odlučim ne nositi cijele pakete tableta sa sobom na puteve i izlete, nego limenu kutiju :D
    Davno je bilo kad sam koristila uloške, al sjećam se da je Uvijek bio najgori. Plastična vrećica puna vate u gaćama, eto, takav je bio osjećaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja držim tablete u toj kutijici kad nekud putujem haha

      Izbriši
  6. Ove kutije su za sve OSIM uloška! Tablete, cigarete, diy makeup palete, perlice i slične sitnice ...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi