Još jedan book tag

Bolesna sam, umorna sam, zamorci su mi se svađali cijelu noć, susjedi razvaljuju zidove, morala sam jutros izgurati divovskog pauka iz stana (drugi u kakvih tjedan dana, odakle dolaze i tko ih je pustio, šta ne love ptice vani), ali nećemo o tome. Novi book tag. Opet od Katarine. Koja lagano postaje moj diler tagovima, moja go to girl za tagove. 

1. Knjiga ili e-knjiga? 
E, super su me našli s ovim pitanjem. Knjiga je knjiga i ne budite snobovi. Nema apsolutno nikakve razlike između Jane Austen na Kindle-u ili u papirnatoj verziji, nema, možda će vam se učiniti kao šok, ali iste knjige JESU DOISTA iste knjige. E-knjige nisu zlo, nemaju sotonističke stihove ni kletve umjesto uvoda. Ako vam je za knjigu presudno je li papirnata ili e-knjiga, možda trebate čitati bolje knjige, znate, jedne od onih koje će vam svrnuti misli s tako nebitnih stvari kao što je materijal koji držite u ruci. Svaki put kad kažete "Ali ja volim PRAVE knjige", vaš se najdraži pisac okrene u grobu. Toliko. 

2. Tvrdi ili meki uvez?
Iako me dobar dio tvrdih korica psihički i fizički osakatio padajući mi na facu u gluho doba noći (looking at you, Harry Potter gromade), reći ću da je svejedno kakve su korice. 

3. Kupovina preko interneta ili u knjižari?
Da mogu, kruh bih naručila preko neta. 

4. Samostalna knjiga, serijal ili trilogija?
Samostalna knjiga. Pa mi onda bude žao što je gotovo. Volim serijale, ali volim kad se ne moraju čitati po redu, tipa krimići s istim glavnim likovima. Jer mi je tlaka pratiti što ide prije i poslije čega. Uz to, nemam dara za prequele i sequele i ovo novo numeriranje knjiga: 1, 2, 3-1, 0.2... koji je to bog, da parafraziram bivšeg učenika: "Šta je vama, pa nisam ja pametna".

5. Heroji ili negativci?
Negativci. Heroji su često preheroični za moj ukus. Ili su šupci. Jeste primijetili kako heroji nekad stvarno budu šupci?  

6. Preproči podcijenjenu knjigu. 
"Veliki meštar sviju hulja" ili "Tri kavaljera frajle Melanije" ili "Adam i Eva" Miroslava Krleže. Zapravo sve Krležino što niste čitali. Nije čovjek napisao samo tri knjige koje se spominju u školi. 

7.  Posljednja knjiga koju si kupila.
Stvarno ne znam, mislim da nekome nešto za poklon... 

8. Najčudnija stvar koju si koristila kao bookmark?
Pa ne znam, nekad mobitel zatvorim u knjigu privremeno. Ali imam slatkih bookmarkova, njih koristim ako trebam. 
9. Polovne knjige - da ili ne?
Opet, knjige su knjige. Imam neke polovne, izmijenile su prije mene vjerojatno poveći broj vlasnika, i to je ok, da nije drvo umrlo bezveze. 

10. Tri omiljena žanra?
Krimići, trileri i misterije. Uopće nisam isključiva. 

11. Posuditi ili kupiti knjigu?
Knjižnice su super, ali praktičnije mi je sad kad ne moram voditi računa o tome kad moram što vratiti i koliko vremena imam za pročitati nešto. Kindle čeka, tete knjižničarke ne. 

12. Likovi ili radnja?
Pa bilo bi lijepo da i jedno i drugo valja. Radnji ipak dajem prednost, ako baš moram. Ne vežem se za likove, nikad. Pa ako knjiga nema dobru priču, džaba im sav šarm i slojevitost. 

13. Tanke ili debele knjige?
Alergična na tu podjelu. Kao kad kažeš klincima da nešto pročitaju, pa te pitaju koliko ima stranica. Tukla bih za to. "Koliko ima stranica?" Bam! I jesam tukla za to. I opet bih. 

14. Kraća ili duža poglavlja?
Kakve veze to s ičim ima? Nije čitanje otplata na rate. 

15. Navedi prve tri knjige koje ti padnu na pamet. 
Evo tri koje ću ovaj vikend konačno dovršiti ako susjedi ikad prestanu s bušenjem: Beneath the Surface: Killer Whales, SeaWorld, and the Truth Beyond BlackfishAmerican GodsSuperSense: Why We Believe in the Unbelievable

16. Knjige koje te rasplaču ili te nasmiju?
Kishon je uvijek smiješan, kao i dobre slikovnice. Plačem rijetko. Zadnja takva bila je Tell the Wolves I'm Home.

17. Fiktivni svijet ili realnost?
Pa mislim da bih stvarno i službeno bila luda da odaberem fiktivni svijet.

18. Adaptacija knjige u film ili seriju?
Zašto ne, pa da možeš svima govoriti da je knjiga bila bolja. Ona papirnata, naravno. 
19. Knjiga koju preporučuješ svima?
Obično knjige preporučujem uzimajući u obzir s kim pričam. 

20. Knjiga koju trenutno čitam?
Pogledaj pod 15. 



Primjedbe

  1. morat ću nabaviti Kindle, dosadilo mi je plaćati zakasnine u knjižnicama:), ali da ne vidim kakva bi razlika trebala biti u načinu na koji čitamo knjige....a tek ovo pitanje s poglavljima...smiješno:)

    Isto tako, nemam ništa protiv ekranizacija knjiga, BBC ekranizacije su obično jako dobre, samo je stvar da skoro nikad ne gledam filmove, povremeno pogledam neki stari španjolski i to je to. Preferiram dokumentarce u zadnje vrijeme.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi