Išla bih okolo i tukla ljude

Lijep dan danas. Budna sam od 5. Nimalo živčana. Ptičice cvrkuću. Nije sparno. Stigla na posao na vrijeme i bez žurbe. Pod pauzom otišla do placa po zelenjavu za zamorce. 
I onda se neki starkelja počne trljat o mene dok kupujem špinat. 
To se ne radi. 
Imala sam te periode u životu. Periode kad te "muškarci" vide kao krpu trljačicu i jedino što žele je protljati se uz tebe u prolazu ili te eventualno zgrabiti za sisu. Jednom je jedan u tramvaju izvadio svoj smežurani pimpek i hodao za mnom moleći me da ga pipnem. Imala sam kakvih 14 godina. Svi drugi u tramvaju pravili su se da ne vide. A zašto i bi, smiješno zapravo, kad bolje razmisliš.

Tramvaji su bili svakodnevni pakao, busevi isto. Hvatanje za ruke da ne mogu pobjeć, pipanje, nabijanje, trljanje. A onda skužiš da pomoć ne dolazi, skužiš da tebe ne treba biti sram jer nisi NIŠTA kriva, i počneš udarati nogama, rukama, glavom i vrištati histerično, psovati, sve samo da se maknu od tebe i nađu lakšu žrtvu. 
Upozorenje! Ti si negativka. Ne perverznjačina koja te šlata nego ti, srednjoškolka koju neki neoprani i neodgojeni, napaljeni majmun zlostavlja u javnom prijevozu. Ti si negativka jer vičeš, jer ljudi ne mogu biti sami sa svojim mislima i moraju zagnjuriti nos dublje u novine. Teže te ignorirati ako si glasna. Teže se praviti da ih se ne tiče.
Na dočeku Nove, prva godina faksa, neka grupa "dječaka" (boys will be boys!) ugasila je svjetlo u wc-u dok sam pišala, pa je jedan hrabro navalio u moj odjeljak čim sam pustila vodu i bila spremna izaći, navlačeći mi majicu, gurajući mi ruku čas između nogu, čas u hlače, ne računajući na to da ću ga vratima stisnuti na pola u zahod, pa onda istima mlatiti po faci i međunožju dok ne pusti. Pa što sam sama išla na wc?!
Posljedice? Pa samo rastrgani zatvarač hlača, izgubljeno dugme i razvučena majica. Sisu sam vratila u grudnjak. Ništa. Dobro sam prošla. Boys will be boys. Smiješno zapravo, kad bolje razmisliš.

Onda me neki kepec kao apsolventicu zaskočio u tramvaju zagnjurivši nos među moje sise (taman su bili tu negdje po visini) praveći se da se jako nagnuo zbog kočenja tramvaja. Tramvaj je stajao. Smiješno, nije li? Da mu je nos bio u visini mojih sisa. Komično, kad bolje razmisliš.

I onda ništa jako dugo. Godinama. Pokoji smor na društvenim mrežama kojeg naljuti neki moj komentar ili samo moje postojanje, pa mi pošalje u inbox poruku da sam ružna i debela, a doda i sliku svog kurca for good measure, ili bad measure, ovisi s koje si strane poruke... 
Pa prošli mjesec tip koji mi usred bijelog dana gurne ruku među noge unatoč mom otimanju i udaranju nogama. I probudi u meni sve one nagomilane i davno potisnute osjećaje nemoći. I moja glava zna da nisam kriva ja, nego to đubre, ta jadna isprika za ljudsko biće, ali ne pomaže da se osjećaš manje prljavo. Ali šta sad, dešava se, moglo je biti gore, nije te silovao. Smiješno zapravo kako ti je prodao foru da će te zgrabiti naprijed, pa ti zabio šaku među noge odostraga. Zašto se ne smiješ.

I onda ovaj deda dok kupujem špinat. Gdje smo stali? Kod to se ne radi. To se ne radi. Nikad i nikome. 
Odnekud iz mene samo provali, moje dotadašnje lalala pretvori se u "Jebem ti mater primitivnu, kateter ću ti izbit, seljačino ljigava!" Jer nije smiješno, i ne da mi se praviti da je.
Dobila popust na salatu, odjednom nije 26, nego 20 kuna. Sve samo da me se brzinski makne sa štanda. Loša sam za mušterije. Jer boys will be boys čak i kad imaju 80, a girls will be crazy čak i kad to nisu. Pogotovo kad to nisu.

Primjedbe

  1. Uf ježim se ovakvih situacija, upravo zbog ovoga što si navela. Osećaš se krivom, kao da si ti nešto pogrešila, a ne ta gamad, koja se ljudima ne mogu ni nazvati. Fuj. A onda te još drugi gledaju kao da ti nisi normalna, što inače uvek rade.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jednom sam negdje pročitala zanimljiv citat, mislila sam da je iza njega Tina Fey, ali evo sad guglajući nisam našla, pa možda je i neka druga glumica. Uglavnom priča je bila da je kada se postavi pitanje ženama, kada su postale svjesne da više nisu djeca, već žene, odgovor većinom bio kada ih je neki čiča, retard, debil (drug, otac, brat, prijatelj, momak i nastavi niz), prvi put počeo dirati na neprimjeren način koji nisu odobravale.

    Meni je jedan debil u osnovnoj školi zamalo ruku slomio u želji da me natjera da ga poljubim. I ono, nikom ništa. To je bilo normalno. Ali u mojoj osnovnoj su i djevojčice bile jednaka govna. Znalo se desiti da te neka djevojčica zaključa u wc s nekim dječakom i onda širi priče kada svi vide da izlazite skupa iz istog wc-a. Nakon što se konačno desi da vas otključaju.
    Tako da sam ja naučila marisati i žene i muškarce kad su govna. Podjednako.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf čitam ovo i ne vjerujem! Pa ono u WC se komotno moglo prijaviti kao pokušaj silovanja!!!! I ovo ostalo naprosto treba prijavljivati policiji jer kazneni zakon RH je to "pokrio" pa kada budale na sudu budu za ove svoje "razonode" završavale bit će im manja radost ove aktivnosti. Ja sam negdje prije djevojku, koja je lišena poslovne sposobnosti, vodila na pregled kod ginekologa jer ju je jedan mulac od 13 godina "dirao za grudi"-kako je ona sama rekla,a ja obavila cijeli pregled za svaki slučaj da nije bilo što gore.. i napisala prijavu protiv istog..i veli mi ginekolog: "Pa nemojte, mali ima tek 13 godina, pa ovo ..pa ono..pa njegova budućnost...bla, bla"! , nisam mu ništa rekla, ali mislim si ..o tome je trebao misliti prije nego je zašlatao djevojku koja se ne može braniti..i možda sam mu učinila uslugu, danas je to napravio, a sutra će nešto još gore..pa eto kada mu policija i centar za socijalnu skrb-njemu i roditeljima-dođu na vrata i "sjednu za vrat" -uvidjet će značenje toga što je napravio. dakle, to je kaznano djelo i za to se završava na sudu! točka! Potičem i tebe i sve druge da sve prijavljujete! Sve! Traumatizirana sam samo čitajući ovo, a mogu misliti kako je tebi bilo...još ta šutnja drugih..ma imam tih horor priča još, ali ne smijem baš sve iznosti..od toga da se "skriva" silovanje zbog "sramote" i zaštite žrtve-kao da se žrtva ima čega stidjeti, a ne đubre koje ju je silovalo...do nekih drugih "neću prijaviti jer me se direktno ne tiče i ne želim si komplicirati život" momenata!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf mene je sam jednom neki creep dohvatio u tramvaju kad sam s posla išla, stao me hvatat za dupe, ja bjež po tramvaju, on zamnom, a kak je gužva ni ne moš ne bit stisnut uz nekog dok mi nije dopizdilo, gurnula ga kolko god sam mogla i proderala se da odjebe od mene - naravno, svi su gledali u mene a ne u njega jer ono, šta vičem, pa sam me mal za guzicu hvatao i prilijepio me uz prozor jel -.- Hvala bogu ušao je dvije stanice prije moje izlazne pa dok se sve ovo odigralo već sam bila na stranici di izlazim al još imam traume.

    OdgovoriIzbriši
  5. Da samo znaš kako se mogu poistovjetiti s tobom... nažalost, ja sam nejako djevojče pa sam zbog takvih trauma išla i na terapije sa psihologicom. U nizu pizdarija spomenut ću dvije... isto takav upad u wc, od strane pijanog srednjoškolca na proslavi zadnjeg dana oš u nečijoj vikendici u šumi nakon čega sam odhebala proslavu i otišla doma. Lani me u trgovini, neki duplo stariji idiot nekih 10 min ispitivao da li imam djece (a ja mu rekla da, mislivši da će ga to ohladiti) kad on mi kaže da se pali na mlade mame i pokazuje mi novčanik pun eura s kojim mi nudi pomoć. Makar da mi kupi sladoled :zbljuv Nažalost, bila je takva gužva, a ja sam baš morala to kupiti jer su me čekali gosti i nikako nisam mogla pobjeći. Kad sam izašla zvala sam muža da ubije boga u njemu, ali je gad pobjegao. Psihlogica kaže da bih to trebala shvatiti kao kompliment, ali kod mene ne prolaze te fore pa je rekla da sljedećem kažem nešto što će ga spustiti na zemlju npr. bolje da sladoled kupite svojim unucima ili nešto slično što će ga podsjetiti da je nejaki starac, a ne seksualno aktivan muškarac.

    OdgovoriIzbriši
  6. Žao mi je što ti se takve stvari događaju. Žao mi je što to još uvijek nosiš u sebi, sve te godine i situacije.
    Bez problema bih šutnula nekoga u jaja da mi priđe. Nekad tišina ili govorenje "ne" jednostavno nije dovoljno, tako da podržavam štand izderavanje.
    Ovo što je žužu gore napisala, ja se sjećam sličnog takvog citata, isto su žene pričale da su skužile da odrastaju po reakcijama muškaraca u okolini ( kitty cat i slično dozivanje, Amerikanka je neka pričala). Svuda je isto, nažalost.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi