Problem nad problemima

Na svijetu ima dovoljno zla i nesreće da svatko za sebe odabere cause koji mu najbolje odgovara. Tri čak. Pet ako ima vremena. I možemo do sutra raspravljati je li veći poraz za čovječanstvo glad, nedostatak lijekova, klimatske promjene ili ratovi i prenapučenost, ali ja nudim novi odgovor - ženska prava. Kako mi može pitanje abortusa biti bitnije od gladne djece?! Užasna sam osoba, šta da vam kažem. 
Ratova je uvijek bilo i bit će. Ljudi nisu ništa drugo do životinja, naš društveni poredak nije ništa bolji od onog kakvog imaju mravi. Nismo ni prvi ni zadnji što će sami sebe otjerati u grob. Mi smo kao oni paraziti koji izlude ovcu koja ih pojede da bi se samoubili. Samo nam treba duže. 

Dakle znam. Znam da ljudi ratuju, da nevini umiru, da djeca gladuju, da se umire od bolesti od kojih se ne bi trebalo umirati, da se zlostavlja životinje, da zagađujemo planet koji nam je jedini dom. Sve je to jako tužno i problematično. Ali znate što je još tužno i problematično? Da netko nema pravo na seksualni odgoj. I kontracepciju. I abortus. U 21. stoljeću. Da na snazi imamo zakone o abortusu iz 1861. godine. 
Danas me rasplakala činjenica, i kažem rasplakala, doslovno rasplakala, suze su mi krenule iz očiju preko lica, grcala sam od jada da u 2016. godini, na stranici WHW postoji dio koji kaže otprilike treba nam što god možete dati, printeri, routeri, mobiteli, papir, miles viška ako imate... Bilo što. Žene koje pomažu ženama, odraslim, normalnim ženama, odgovornim ženama, da dođu do kontracepcije. Ili da abortiraju. Ajmo malo o poniženju. O poniženju kad si odrasla, normalna, zdrava žena, razumna i sposobna i ne želiš dijete. Ajmo o poniženju kad moraš tajno putovati ili naručivati pilule preko neta, u nadi da ti neće zatrebati medicinska pomoć, jer u tom slučaju iz bolnice možeš u zatvor. Ajmo malo o tome. Ajmo puno o tome. 
Ako mislite da je strašno da se danas u zemljama Trećeg svijeta ubija žene zbog sumnje da su vještice, sjetite se da je cijela kugla Treći svijet. Sve dok je pilula IGDJE zakonom zabranjena. Sve dok je pitanje mojeg tijela, MOJEG TIJELA, državno pitanje. 

AIDS, glad, ratovi... Kako tretiramo izbjeglice, invalide, sirotinju? Ne. Kako tretiramo žene. To je pošast današnjice. I problem čije rješenje riješava toliko drugih problema. Na primjer prenapučenost i gladnu djecu. Klimatske promjene. Možda čak i ratove. 

Podržite. 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi