O natalitetu i debilitetu

Jučer mi jutro počelo skrolanjem fejsa na mobitelu kod frizera. Imam prijatelje koji lajkaju blogericu, kćer našeg poznatog, pokojnog pjevača. A njezin status koji mi je jučer iskočio u news feedu bio je o zecu i mačiću, i kako ne može radit jer stalno mora intervenirati. Imao je status možda i neku rečenicu u stilu "sad znam kako je ljudima s djecom" ili slično. Ne da mi se tražit, a nije ni bitno. Bitno je da se sva sila komentatora naljutila na nju jer je svoje ljubimce usporedila s djecom. Onako, generalno. Nije rekla "moj zec ima govna kao sin Mirte iz Benkovca", niti je rekla "mom mačiću bazdi iz usta kao kćeri Marka iz Gospića". A ovi se ipak uvrijedili. Mislim da moraš biti baš posebna vrsta maloumnog kretena da te na osobnoj razini pogodi takav status, a još posebnija da na njega i reagiraš. Ali meni najdraži komentari ispod tog statusa bili su oni koji joj savjetuju da se riješi životinja i rodi dvoje djece, jer šta čeka. I oni kako je trebala udomit dvoje djece, a ne dvije životinje. 
Prvo da kažem da od normalnih ljudi s djecom nikad nisam čula "Rodi par komada, da vidiš kako je to". Jer normalni roditelji znaju koliko je težak posao roditelja. Ove "rodi i ti" rečenice mahom izgovaraju isfrustirani likovi kojima se "desilo" jednom, dvaput, triput, pa silno žele da i drugi budu jednako frustrirani, nesretni i u jednakim govnima. Nakon toga da kažem da bi svijet bio daleko bolje mjesto da se fokusiraju na svoj život i svoje situacije, jer im djeca odrastaju, a oni su toliko samoživo usredotočeni na druge ljude i uspoređivanje s njima, da neće shvatiti koliko ljubavi i sreće imaju pored sebe sve dok ta djeca ne odu iz kuće. 

To je bilo ujutro, a popodne sam na twitteru umalo propustila kako službeni profil stranke koja je još uvijek na vlasti govori jednoj ženi da prestane tvitat, jer neće se natalitet sam dignut. Velkom tu Kroejša. Sreća naša pa su skoro izbori. Suzdržat ću se i neću pored te stranke na glasačkom listiću nacrtat kurčinu, ali ću s najvećim guštom ikad zaokružit nekog drugog. 
I znam da nisu svi ljudi koji nas okružuju šovinističke seljačine, ali predlažem malu akciju, čisto radi podizanja svijesti. Kad izađeš iz kuće po kruh, svrati u kvartovsku kladionicu pa reci onim muškarcima u najboljim godinama koji se klade na utrke generiranih pasa i konja, i onima koje je jučer samo jedan par sjebao, ali danas je njihov dan: ajmo, van iz kladionice, neće se žena  sama izjebat, neće se natalitet sam dignut. 
Pa prošeći do nogometnog ili košarkaškog igrališta gdje ekipa koja se u četrdesetima još uvijek međusobno oslovljava sa Dugi, Žac i Pila: bolje da ženi zabijaš, nego da tu gubiš vrijeme, neće  se natalitet sam dignut. 
Onda prođi pored slastičarnice i svakom tipu kojeg vidiš da liže sladoled objasni kako je lizanje super predigra, i kako bi umjesto sladoleda mogao poradit na ženi, jer neće se natalitet sam dignut. 

I na kraju protrči pored niza kafića urlajući: šta pijete kavu umjesto da jebete, neće se natalitet sam dignut! 
Jer ako može moja maternica bit predmet javne priče, što ne bi i oni. 
Hvala, toliko. Idite se jebat. Neće se natalitet sam dignut. 
A 11. rujna idite glasat, jer neće se govna sama očistit. 


Primjedbe

  1. Ja ekipu koja visi po kladionicama/birtijama nastalima pred dućanima etc. uvijek nekako doživljavam kao muškarce koji, ma koliko sladoleda polizali, ne budu niš dobili doma.
    Nemam živaca trenutno pisati o natalitetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a tim više, jer ne može svaka žena imat djecu, niti ima s kim, pa svejedno slušaju koliko su nedostatne...

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi