Još jedan book tag

Ovaj sam ga put preuzela od Katarine, bacite pogled na njezin Totally Random & Co. blog! 
1. Popularna knjiga (serijal) koja ti se nije dopala? 
50 nijansi. Pročitala samo prvu, bilo mi sasvim dovoljno. Review OVDJE

2. Popularna knjiga (serijal) za koju ti se čine da je svi mrze, ali ti je voliš?
Pa ne mogu reći da je volim, ali mislim da Twilight nije onoliko loš koliko se svi sprdaju. Čitljiv je, i dijalozi znaju biti zanimljivi. Pročitala sam prvu knjigu ne znajući ni da će ih biti još, i doživjela je kao vrlo lagani ljubić sa supernatural twistom, vrlo čitljivo i meni tada neočekivana priča. 

3. Ljubavni trokut u kojem glavni lik nije završio s osobom s kojom si ti željela da završi, i ljubavni par koji ti se nije svidio? 
Što se tiče ljubavnih trokuta, ne mogu se sjetiti nekog koji me baš nešto nanervirao... A ljubavni parovi koji mi se ne svide su svi u kojima jedna (ili obje) osoba vara nekoga. Nije me briga koliko ste se zaljubili, ako varate, meni je to odvratno. 

4. Popularni književni žanr za kojim rijetko posežeš?
SF i fantasy su poprilično rijetki gosti, čitam ih uglavnom na preporuku. Dramu ne čitam nikad. 

5. Popularni (voljeni) lik koji ne voliš?
Ana Karenjina. 

6. Popularni autor čije knjige nikako ne voliš?
Dosta njih, ali recimo Sophie Kinsella. Njezine junakinje uvijek su iritantne do bola. 

7. Popularna tema u knjigama o kojoj ti je dosadilo čitati?
Ne volim nasilničke veze koje trebaju predstavljati strast. Previše knjiga s ljubavnim zapletima ima glorificirano zlostavljanje provučeno kroz radnju. 

8. Popularna knjiga (serijal) koji ne namjeravaš pročitati?
Game of Thrones. Probala, ne ide. Dosadno. Mislim da neću više pokušavati. 

9. Filmska ili tv adaptacija koja ti se svidjela više od knjige? 
Zoo Jamesa Pettersona. Da se razumijemo, serija je smeće, ali ima više smisla od knjige. Tema (i knjige i serije) mi je zato vrh. Šteta što je izvedba šit. 

10. Popularni stil korica koji ne podnosiš? 
Filmske slike na knjizi. Volim kad mi knjiga ne kaže kako bih trebala zamišljati likove. 


Primjedbe

  1. Ja sam tek nakon nekog vremena shvatila da su na korice "Velikih očekivanja" stavili neku ekranizaciju s Daglasom Butom, odmah me ubiše u pojam.
    Hvala ti na pominjanju. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Filmske slike na koricama - super bljak.
    I likovi Sofi Kinsele: ne, nikako. ��

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi