I bi svjetlo

Znate kako svi imamo nešto za što smo totalni debili i ne ide nam? Kao određene vještine? Imate prijatelja koji odlično svira gitaru i sposoban je impresionirati ljude jednim mahnitim prijelazom ruke preko žica? Dok samo vaše uzimanje gitare u ruke zvuči kao da žive dereta dvije mačke koje se pare? Ili neka svakodnevne, normalne obveze. Kao plaćanje računa. Drugi se toga sjete, vi se sjetite kad vam isključe struju. 
Meni je jedna stvar daleko teža od svih drugih. Kupovanje žarulja s uskim grlom. Znam, znam, nisu žarulje s normalnim, uskim grlom baš takva rijetkost. Ali od mene se skrivaju. I kad mi krepa ta zadnja uska koju imam, bacam se u potragu i hodočastim po dućanima. 

U dućanima mi, naučila sam, uvijek kažu dvije stvari. Prvo, "Inače imamo, ali trenutno ne". Što znači da moja zadnja žarulja UVIJEK odapne baš "trenutno", kad oni nemaju žarulju kakvu trebam. U svih 6 okolnih dućana. Šest. 
Druga stvar koju obavezno kažu neovisno od prodajnog mjesta, prodavača, doba godine i dana, jest "Imamo te jačine, ali sa širokim grlom", 
i pruže vam tu žarulju kao da doista očekuju da ćete reći "Odlično, glavno da je jačina ista, prišarafit ću si je u dupe i gurnuti prste u struju", ali vi stojite tiho, držeći svoju crknutu žarulju, i pokazujete na grlo. 

Ne znam je li im ikada itko rekao da žarulja šireg grla, ali iste jačine ne znači ništa. Ne znam je li im ikada itko pokazao kako se žarulje mijenjaju i kako funkcioniraju. Ja nisam nikad, obično se okrenem i odem. Moja crknuta žarulja i ja, u zalazak sunca. 

Žarulje uskog grla jedna su od onih stvari kojih bih najradije kupila 50 i stešala negdje doma, ali poznajući sebe, zaboraviila bih da sam ih i gdje sam ih stešala. Kao što svaki put kad mi pregori osigurač, jednom u dvije godine, odem, tražim i kupim tri nova, pa dva rezervna gurnem na kutiju s osiguračima, daleko iza da nekome ne padnu na glavu, skroz iza gdje stoji još 8 rezervnih, stešanih, zaboravljenih. 

I najviše od svega bih voljela da imam tu drevnu vještinu nalaženja žarulja onda kad pregore, a ne da mi specijalnost bude snalaženje bez svjetla i tuširanje u mraku. 

Primjedbe

  1. Najbolja upotreba gifa s Aragornom ikad xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s Misty, a opisanu situaciju totalno razumem, baš mi je ječe riknula jedna i već se pribojavam odlaska u dućan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. našla sam ih u sparu na kraju. to je očito moj go to dućan za žarulje

      Izbriši
  3. Žao mi je za žarulje! Ja do danas nisam ni znala da postoje različita grla.
    Inače, kao i većinu drugih stvari, stešam i žarulje.
    Obično u dva dana crknu sve u stanu, pa se ne isplati uzimati na komad.
    Što je tiče ponude artikala u dućanima, ne znam više što bih rekla.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi