Smrt snobizmu, sloboda Pokemonima

Nikad mi nisu bili jasni ljudi koji imaju potrebu vrlo glasno i potpuno isključivo reći kako ne igraju igrice. Nikad. Nikakve. 
Prvo zbog toga što smo mi, ljudi, bez iznimke skloni tome da od svega napravimo igru. Hodamo okolo i u stvarima tražimo naše veliko kinder jaje u kojem se nalazi nešto što će nas iznenaditi i usrećiti. Drugo zbog toga što ne vjerujem ljudima koji su glasno isključivi. Previše ti mene uvjeravaš da bih ti vjerovala. 

Da su stvari doista takve kakvima ih opisujemo, svi bismo večeri provodili pijuckajući chianti, slušajući Mahlera i čitajući Hegela. I nitko ne bi okolo lovio Pokemone, pošast novog doba, i strašno kako se ljudi bave Pokemonima umjesto da se sablažnjuju nad političkim prilikama, kako se bacaju pod aute, padaju s litice i daju otkaze, svaki dan bar tri mrtva zbog Pokemona. Osim što nisu i još nitko nije umro. Ljudi love Pokemone, a u Africi ima gladnih, ljudi love Pokemone, a u Indiji ima žednih. I negdje je rat. Ne bi bio, da nema Tima Raketa. Baš.
predstavljam vam glupaču godine, i da, ona priča o Pokemonima
Pokemoni nisu neka novost. Brat i ja smo ih igrali, i svatko je imao svoju taktiku. On je uglavnom od jednog Pokemona opasnog izgleda napravio zvijer koja gazi sve pred sobom, ja sam pak svoje ravnomjerno trenirala i razvijala, davala im imena i nisam hvatala bube, mišićavo kamenje i slične ne-kjut likove. Kao uostalom kad smo igrali Digimone, gdje sam ja uživala u tome da od dva napravim trećeg, nekog novog kojeg dalje razvijam, ali odlutala sam. Jer Digimoni su isto super. 

Srati okolo da si bolji od drugih jer ne igraš Pokemone je jednostavno jadno. Jadno jer nikoga nije briga što igraš ili ne igraš. Ni što je tebi glupo. Naravno da te Pokemoni koji doslovno i figurativno iskaču od svuda mogu nanervirati ako ti nisu zanimljivi. Ali ljudi moji, to je život, živčeke u kanticu i na ribičiju. I mene nervira kad mi pošalješ zahtjev za sranje koje ti igraš, pa i dalje nisi mrtav. 

Zadnji takav hit bio je Flappy Bird, i pune su bile novine te igrice, i svi su je igrali i divili se ingenioznosti takve jednostavne aplikacije, a ja nisam primijetila da itko kenja o tome kako je glupo prstom debilno lupkati po ekranu da se ptica ne bi zabila u drvo. Ali Pokemoni, to je debilizam. Mora biti. Chianti. Mahler. Hegel. 

Ne igram PokemonGO. Nije mi neka fora. Ali razumijem da nekome je. I skroz mi je simpatično kad mi brat pošalje skrinšot kako je ulovio Psyducka mami na glavi ili kad mi ona napiše da ne može više živjeti jer je stan pun Pokemona i brat je izluđuje. Simpatično mi je kad vidim ljude kako hodaju ulicom i love ta stvorenja jer je slatko. Baš je slatko da odrasli ljudi love nacrtane likove na putu do posla. 
glavno da je Mile Janjetina-Vuco-i-kurve zdrav
Žao mi je ako mislite da bi svi umjesto da igraju Pokemone trebali naći neku svrhu u životu, volontirati u azilu ili igrati šah s penzićima u parku. Žao mi je jer ste fulali bit. A bit je, život je kratak i sitnice ga tvore, i što više nađemo sitnica koje nas čine sretnima, to bolje. A nekome su Pokemoni veselje. I što sad? Ne budite snobovi. 

Primjedbe

  1. Genijalna si. :) Toliko. Pratim tvoje tekstove, ali ne stižem da komentarišem, ali uvek pogodiš svaku moju misao. Meni su "Pokemoni" bezveze, jer mi se smučilo kada je svojevremeno mlađi brat non-stop smarao sa tim crtaćem, "Digimonima" i "Zmajevom kuglom". :) Igrice ne igram, jer nemam naviku, ni adekvatnu "mašinu" - da imam, možda bih i ja bila navučena. Ali, upoređivati ZABAVU, koja je svima u životu potrebna, sa svetskim tragedijama i problemima - još je gluplje nego juriti "Pokemone". Otprilike kao poplava senzacionalizma u štampi, koja potire svaku mogućnost uživanja u običnoj, pozitivnoj vesti. OK, svet je pun gluposti i nepravde, hajde da se svi ubijemo i ne živimo?!? Licemerno. Neko čita, neko juri "Pokemone", neko gleda "Tvin Piks", drugi "Sulejmana", neko blene u plafon. I svi imaju apsolutno pravo.

    SVAKA ČAST!

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko sam shvatila ljudi su protiv te igrice jer ima vjerojatno više igrača nego bilo koja igrica do sada koji su se totalno navukli na nju da izvode razne pizdarije koje inače ili igrajući drugu igricu ne bi, a graniče sa zdravim razumom (izazivaju prometne nesreće, pucnjave, krađe).
    Meni je potpuno svejedno što će ljudi raditi u svoje slobodno vrijeme i ne živim u zabludi da svojim negodovanjem ili komentarima mogu ili moram ispravljati krive drine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. osim što je većina tih "vijesti" u potpunosti lažna...

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi