Book challenge update

Prije nešto vremena uhvatila sam se izazova, možete ga pogledati OVDJE. Pa evo da dam neki update. 
Knjiga bazirana na bajci trebala je biti A Tale Dark and Grimm. Počela čitati. Dosadna. Odustala. Tražim dalje. 
Knjiga čija se radnja odvija u Hrvatskoj je Osmi povjerenik. Čitam, smiješna je, nestala mi s čitača, pa čeka da je opet prebacim.
Knjiga prevedena na engleski je na kraju Arctic Chill. Dobra je, preporučujem ako volite skandinavske krimiće. 
Romansa iz budućnosti je Glass Sword. Kao što sam već pisala, razočarala me. Prvi je dio bio daleko, daleko bolji.
Knjiga čija se radnja odvija u Europi je bila Follow You Home. Mislim da sam već rekla da me strašno razočarala. Baš smeće od knjige.
New York Times bestseller The Girl on the Train. Pročitala, nije ono što sam očekivala, dobra je i preporučujem da je pročitate.
Self-improvement book mi je The Cheapskate Next Door. Došla negdje do pola. Zanimljivo štivo.
Murder mystery sam isto riješila. Ovaj put to je The Draining Lake.
Knjiga koju je napisao komičar mi je Tickling the English. Dara je izgleda zabavniji na stageu nego ovako.
Poezija mi je Maya Angelou. Čitam, ide sporo.
Road trip book. American Gods. Pri kraju. Odlična je.
Knjiga o meni stranoj kulturi. Suicide Forest. Preporučujem. 
Knjiga po kojoj izlazi film: Room. Počela čitati. 
Celebrity book već čitam Every Day is an Atheist Holiday

Ostale mi još:
Knjiga bazirana na bajci.
Knjiga koja je osvojila američku nagradu za knjigu godine.
Knjiga koju nisam pročitala od srednje škole - The Catcher in the Rye.
Knjiga koja ima manje od 150 stranica... The Asylum For Fairy Tale Creatures
Knjiga koju možeš dovršiti u jednom danu? To je svaka dobra. Odabir mi je sad Fantastic Beasts and Where to Find Them.
Knjiga bar sto godina starija od mene mi je Tess of the D'Urbervilles.
Knjiga koja ima više od 600 stranica... Biram Strain trilogiju. Ako mi bude dosadna, uvijek može uskočiti zadnji dio Harry Pottera.
Knjiga s Oprine liste - Dear Daughter.
SF roman - The Martian koji mi je već neko vrijeme na listi.
Knjiga na preporuku člana obitelji. Na preporuku majke Esio Trot.
Graphic novel će biti nešto od Emily Carroll, iako su vrlo blizu bili najdraži zombiji.
Knjiga objavljena 2016. bit će neka hvaljena krajem godine.
Knjiga čija se radnja odvija ljeti.
Knjiga i njezin prequel. Kako se ja ne snalazim s tim 0.1 i 0.5 nastavcima koji to nisu... Moja knjiga će ovdje biti Dorothy Must Die, a kao prequel onda ide No Place Like Oz. Nadam se da sam ih dobro poredala.
Dystopian novel, nadam se da će biti Above.
Prva knjiga koju vidiš u izlogu - Go Set a Watchman.
Klasik 20. stoljeća - To Kill a Mocking Bird, kad je već Watchman na listi.  
Autobiografija - Working Stiff.
Malo satire. Super Sad True Love Story ili Infinite Jest. Još razmišljam.
Knjiga s otoka. Shutter Island

Za redovitiji update pratite me na goodreadsu


Primjedbe

  1. Predlog knjiga bazirana na bajci- Uspavana i vreteno

    Sad stvarno moram da procitam tu devojku iz voza :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Citala sam tu Darinu knjigu while commuting jednom davno. I slazem se, bolji je on tvo ili uzivo. Jedino sto se cerim je kad se sjetim pizza delivery na stage backdoor.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi