Adrenalinski

Ispizdi me maloprije ovo: 
 
Gledajte ovu neustrašivu kaskaderku kako leti preko aktivnog vulkana. Koji. Kurčevi. Kurac. 

Thumbs up za pustolovni duh. Potrebni su nam ljudi koji pomiču granice, potrebni su nam istraživači. Ali koju si granicu pomakla leteći iznad aktivnog vulkana? Kužim da želiš šut adrenalina. Ali pogledajte je, ovo čak nije ni pošteni zmaj. Izgleda kao lebdeća vjeverica. Takav let je adrenalin sam po sebi, čemu dodati aktivni vulkan?! Što je iduće, let preko aktivnog vulkana i slijetanje među aligatore? Ovo mi je kategorija kao ekipa koja gurne ruku tigru u kavez da ga pomazi, pa im isti ruku iščupa u ramenu. To nije ekstreman sport, to je samo ekstremno glupo. 

Ali na stranu i ona i njezin let i aktivni vulkan. Pazite naslov. Fearless. Neustrašiva žena. Kao da je biti neustrašiv nešto čemu trebamo težiti. A nije. Strah je jedan od korisnijih mehanizama s kojim se rađamo. I da, gadno je kad zakaže, ali generalno gledajući, strah je zakon. Strah je super. Održava nas na životu. 

I svi oni "idem plivati s morskim psima čim im bacim kantu krvi" i "gledajte me kako guram nogu u čvalje polarnog medvjeda" tipovi zaslužuju Darwinovu nagradu. Osobno se nadam da će se što prije eliminirati iz genetskog bazena. Pomozite evoluciji, preletite aktivni vulkan. Ili skočite u njega. Whatever. 

Primjedbe

  1. Haha. Ja sam tip što bi plivala s ajkulama. :D Doduše ne bih bacala kantu krvi prije toga i ne bih sa bijelim psinama nego onim malim žutim ili nešto tako.

    OdgovoriIzbriši
  2. Za sve ovakve, slažem se da pomažu Darwinu.
    E sad, meni je ovo super za gledati. Gledala sam par filmića gdje ekipa leti vodoravno sa površinom zemlje, leti iznad brda i prati topografiju, i meni je to vau za gledati. isto tako, ti isti ljudi kažu da im nakon toga ništa nije napeto. ni sex, ni sport, ni životni izazovi..jer ništa ne tjera tijelo da proizvodi toliko adrenalina. Osim toga, ekipa koja se bavi base jumpom ima para, ta odijela ne koštaju kunu i dolazak na te destinacije nije besplatan. Ne mislim da su neustrašivi, mislim da nemaju baš puno prečih briga u životu.
    Glupo mi je ovo iznad aktivnog vulkana davati kao dobar primjer društvu. To je više "ne pokušavajte doma" sport.
    Ako se slučajno pitaš što mi se može u tome svidjeti, stvar je u tome što oni lete iznad zemlje na način na koji ja letim u snovima, i to je jedino što sam našla da potpuno odgovara osjećaju i dojmu mojih letećih snova.

    OdgovoriIzbriši
  3. mene isto živciraju ti adrenalinski ovisnici...ako želiš biti neustrašiv ajde volontiraj s teško oboljelima od neke zarazne bolesti. To je hrabrost...medicinsko osoblje je hrabro svaki dan. Let iznad vulkana je za ljude kojima je život toliko jadan da ga moraju riskirati da bi išta osjetiti.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi