Zar stvarno?!

Stvari koje mi ljudi ne smiju reći ako ne žele da se bacim na njih poput pomahnitalog zombija i iščupam im grkljan: 
- ma nije to samo kod nas, tako je i u Americi
- ima i gorih stvari
- ne vjerujem da će se išta zabraniti
Ljudska prava u mojoj državi ozbiljno su ugrožena. Ne, to nije propaganda. Ne, to nije je ljevičarsko-komunjarsko-lezbijska izmišljotina. Ne zanima me kako je Sijera Leone jadnija država, niti kako su Saudijci gori. Jer ja ne živim tamo, ja živim ovdje. Ovdje sam se rodila, ovdje su se rodili moji roditelji, i njihovi roditelji, i roditelji njihovih roditelja. I neće mi neki političko-vjersko-ekstremistički šljam držati predavanje o hrvatstvu. Nemate monopol na domoljublje. 

Jučer je Sabor ove države srušio izvješće o radu pučke pravobraniteljice. Majkemi, do jučer ja nisam znala da se to može. Cijela stvar je toliko apsurdna da čovjek ne zna bi li se smijao ili plakao. To je kao da se požališ da te se seksualno zlostavlja na poslu, a šef te odgojno ošamari kurcem uz riječi "Mala, ne seri". 

Pučki pravobranitelj središnje je tijelo za suzbijanje diskriminacije. Ako je izvješće pravobranitelja za tebe ideološki obojeno (kao što je tvrdila saborska većina), onda ga ne rušiš, nego se zapitaš - hej, možda s mojoj JEBENOM IDEOLOGIJOM NEŠTO OZBILJNO NE VALJA... 

Dan nakon toga u Zagrebu se održalo hodanje onih protiv abortusa, i prosvjed onih koji brane pravo na izbor. Kao ženu, silno me ponižava stav da nisam dovoljno moralna, educirana i inteligentna, dovoljno sposobna da donesem odluku o vlastitom tijelu. Pravo na pobačaj jedno je od krvavo izborenih prava. I prosto je nevjerojatno da ga opet moramo braniti. 

Prije tjedan dana pak, jedan je portal objavio stravičan intervju s predstavnikom jedne katoličke udruge. Da dočaram za što se točno zalažu, dopustite mi da citiram: 
I zatim: 

Umorna sam od toga da pričam kako ljudski život ne počinje začećem, i ponavljanjem toga da je jedini put za smanjenje broja abortusa EDUKACIJA, kojoj se ova udruga izričito protivi. Jer je khm khm pedofilska. Rekao bi čovjek da pričaju o vjeronauku, a ne seksualnom odgoju. 

Nego zadržimo se na sekundu na ovom dijelu gdje kaže da je princip cijele stvari da se abortusi ne rade u Hrvatskoj. Dragi susjedi, evo vam nove grane turizma. Mi toliko volimo i cijenimo i poštujemo hrvatske žene, da ćemo ih uputiti preko granice u ime hrvatstva, a ako si to ne mogu priuštiti, može i do prve susjede koja ima "metodu". (Znaju li da većina žena koja ode na abortus već ima djecu i u braku su? Doslovno ponižavate temelje obitelji u koju se kunete.) 

A onda popričajmo o ovom, "Mi slobodnu ljudsku volju ne možemo kontrolirati". Tu je razlika između vas i mene. Ja ne ŽELIM kontrolirati tuđu slobodnu volju. Slobodna volja se tako zove jer je jebeno slobodna. I ova rečenica "Mi slobodnu ljudsku volju ne možemo kontrolirati" treba imati nastavak: "ali to silno, silno želimo." 
Nisam za zabranu njihovog hodanja. Imaju apsolutno pravo da kažu za što se zalažu ili protiv čega. Ono što ne mogu podržati je govor najistaknutije predstavnice tih udruga, koja se osvrnula na ljude koji misle drugačije riječima: "Ne mogu vjerovati da netko može prosvjedovati protiv Hrvatske". 

Mogu shvatiti i da žena premijera ove države hoda s njima, ali ne i da govori kako bi ih trebao podržati svatko razborit. 
Što mi o etici, moralu i izumiranju Hrvata ima govoriti žena koja zarađuje na sredstvima za kontracepciju protiv kojih priča?! Što o razboritosti ima pričati majka čije četvero djece nikad nije bilo gladno, dok im pola naroda kopa po smeću? Većina nas ne može si priuštiti četvero djece, gospodo. I to nije u redu. A neki djecu ne žele. I to je u redu. U trenutku u kojem se djeci s invaliditetom ukidaju naknade, terapijski psi i asistenti, vi se bavite nerođenom djecom?! Birajte svoje bitke pametnije. I razmislite radi čega treba u rat. 

Ako zabrane pobačaj, predlažem da se sve kolektivno steriliziramo, podvežemo jajovode, jasno kažemo jebite se. Jebite se vi i vaša nakaradna pro-natalitetna i anti-ljudska politika koju provodite pod krinkom borbe za žene, obitelj i Hrvatsku. 




Primjedbe

  1. Tolko im je stalo do pobačaja, odnosno da ne dođe do istog a kako se po bolnicama odnose prema trudnicama, kako se žene maltretiraju na porođaju, kako će iste morati seliti u Irsku da othrane tu djecu, nedaj bože invalidnog djeteta i troškova, kako će roditelji bolesne djece platiti operacije i slično, kako će obitelji othranjivati tu svoju djecu - to sve nije bitno, bitno je da ne pobaciš jer eto, oni su jaaaako brižni. A za sve ostalo im je parola - ako ti smeta i teško ti je, nisi trebala širiti noge kurvo! Pljunem se na ovu državu i sve kretene u njoj, fuj. Van bi se selila samo zbog mentaliteta našeg naroda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super mi je što na premijerskoj poziciji imao osobu koja bi trebala provoditi zakone ove države, a supruga mu ide po cesti i priča o rušenju prava žen.
    Isto mi je super kad si jedna žena dopusti komentirati današnji dan s "tko nije za zabranu pobačaja, ne voli Hrvatsku". super mi je kako ima toliko puno ljudi koji drže sveto pravo isključivosti i samo oni znaju i odlučuju tko je (dovoljan) Hrvat/ica, što trebaš isključivo raditi da bi se pokazalo da voliš ovu zemlju.
    Ono što se nekako prešućuje je činjenica da najveći % pobačaja rade ubračene žene s već nekom djecom, jer nemaju uvjeta za više, a ne neke klinke.
    S obzirom da ova većinski katolička zemlja vrlo voli prevare i rađenje djece sa strane, mislim da nisu baš svi za pobačaj, jer u državi gdje kontracepcija i edukacija nisu baš napoznatije, još uvijek se ljudi odlučuju na pobačaj jer ne žele da selo zna tko gdje ševi.
    I super mi je, također, kako se pozivaju na znanost i onda ne navode znanstvene fakte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Šta očekivati od naših naroda kad nam je prosječni IQ oko 93-98. Ljudi su ovdje blago retardirani.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi