Izazov, dan dvadesetprvi

Deset random dislajkova. Ovo ne bi trebalo biti preteško.
Dislajkam:
1. Seksizam. 
2. Kockaste šilterice s ravnim šiltom. Bonus debilizam: ako su onako ovlaš prislonjene na debilnu glavurdu koja ih nosi.
3. Neodgojenost. Nebitno radi li se o djeci, odraslima ili psima.
4. Afektiranje i tepanje kod odraslih jedinki.
5. Entitlement - the belief that one is inherently deserving of privileges or special treatment. Nitko ti ništa ne duguje. Odrasti.
6. Kad se ljudi vuku ili pak hodaju lelujajući kao da u tijelu nemaju ni kosti ni kap krvi. Možeš hodati sporo i bez da oponašaš deformiranu, polumrtvu jegulju.
7. Mlitav stisak ruke. 
8. Filmove i knjige o: cirkusu, konjima, automobilima, utrkama, boksu i sportovima općenito (kad bolje razmislim), kockarnicama (jedina iznimka je Ocean's Eleven/Twelve/Thirteen jer... Clooney). 
9. Supermana. Alienski šupak s debilnom frizurom. Bolje da ne počnem...
10. Grožđice u orahnjači, makovnjači, baklavi ili keksima. Koji vam je kurac, vi ljudi koji stavljate ta mala govna u savršeno dobre kolače?!

Primjedbe

  1. Ja sam usamljena u svojoj okolini kad krenu diskusije o Batmanu i Supermanu. Ja te potpuno razumijem, i meni je on nejasan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Grozdjice tamo gdje ne bi trebale biti = u vecini stvari, a pogotovo u mueslima, pa jos opnako natopljene i sluzave i eeuuugghhh!!! *vomits* Mislim da ti se ne bi dopao Xmas pudding ovdje, jok, uopce! Idu mi na zivce svi ti heroji i save the world characters i we muct save the people ... *bljuv*

    OdgovoriIzbriši
  3. Dakle: ahahahahaha! Pošteno se nasmijah, potpisujem sve, od seksizma pa sve do grožđica (jedino bi o Clooneyu mogli raspravljati međutim, o ukusima se ne raspravlja:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se smijem raspravama o Batmanu i Supermanu, toliko mi je smiješno kuda ide rasprava. Grožđice su out i od tog bi trebali napraviti plakat! Ja vjerojatno spadam pod tvoju točku 5., jer kad si u osjetljivoj skupini, moraš imat taj karakter i preživljavat u već ionako okrutnom svijetu koji voli gazit slabije od sebe. Oh well :)

    OdgovoriIzbriši
  5. aaaaaaaa vrh! :D meni su kockaste šilterice i mlitav stisak ruke najgori. a grožđice... ima li gore od čokolade s grožđicama? :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Mlitav stisak ruke ko da diraš lignju, a ne osobu. Svi su protiv tog mlitavog stiska, mene su dapače čak i učili u školi da stisak mora biti čvrst, a kad ono svi se redom mlitavo rukuju. Ne očekujem ne znam kakav stisak, ali dodir kao da ruku stavljaš u wc školjku nije ok.
    Neodgojenost... uf, zurenje bez imalo srama (redovito piljim u njih natrag) ili ulaženje u moj osobni prostor u trgovini, banci ili na bankomatu wtf

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi