Izazov, dan dvadeseti

Deset random lajkova.

1. Lajkam svjež zrak.  Tri sam dana provela u zagušljivim paviljonima, iz te perspektive stajati nasred prometnice i udisati ispušne plinove zvuči sasvim ok.
2. Lajkam free goodies. Lako me kupiti.
3. Lajk ide i za gledanje kako čovjek igra Metal Gear Solid. Kao da gledam skroz nepredvidljivi film. (Ja sam valjda jedino čudo na kugli zemaljskoj koje voli gledati kako drugi igraju igrice. Krivim majku i njezinu filozofiju dijeljenja PS-a s bratom, koji je volio da ga netko gleda dok igra. Tako smo u paru prešli sve Silent Hill igrice. On hodajući, ja razmišljajući da on ne mora mislit kamo ide.)
4. Lajkam sredstva za čišćenje koja odrade 70 posto posla za tebe.
5. Lajkam češkanje. Ne znam jesam li u prošlom životu bila pas, ali nahrani me i češkaj...
6. Nova frizura. Volim sve, od pranja kose (how good is that?!) do micanja prekomjernih dlaka s glave.
7. Čitanje nove knjige.
8. Slatki, jaki crni čaj s rumom. Je vruća, strasna ljubav u šalici.
9. Lajkam skidanje grudnjaka. Osjećaj slobode.
10. Lajkam kavu u ugodnom društvu.



Primjedbe

  1. Lajkam sve osim sisanja (traume, blee) :D A posebmo lajkam gledanje dok netko igra, tako da nisi jedina :)) Tako smo prošli horror igre (npr. Amnesia i Dead space), on je igrao i smijao se na moje reakcije, a ja vrištala ispod dekice ili komentirala "nemoj ići tamo, nemoj ići, čeka te zlo tamo".

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi