Izazov, dan dvadesetdrugi

Na početku, ako još ne znate, moje kratke priče i duge priče u dijelovima možete čitati OVDJE. Pratite, komentirajte, javite dojmove...

Tema današnjeg posta je najbolji savjet koji sam ikad dobila. Stvari koje su mi se najbolje urezale u pamćenje nisu toliko savjeti koliko su u meni izazvale aha! moment i promijenile mi život nabolje samo zato što sam odjednom nešto shvatila. 

Jedan od takvih trenutka svakako je onaj kad mi je moja S. otvorila oči nakon što sam dugo cmoljila shrvana prekidom veze, i nakon što sam po ne znam koji put rekla da nisam sigurna da ću naći nekog s kim se tako dobro slažem. 

S. je rekla naravno da hoću, naći ću i boljeg, jer na gore više neću pristati. Bila je u pravu. Stvari i ljudi koji dolaze UVIJEK su, ali uvijek, bolji od onih koje ostavimo za sobom. U suprotnom ne bi ni bili ostavljeni.

Primjedbe

  1. radujem se 'starim dobrim postovima', nekako ne uzivam toliko u ovom izazov pisanju

    OdgovoriIzbriši
  2. U svemu treba težiti boljem od prethodnog kada se jednom odlučimo na korak dalje jer da je valjalo ne bi ni pomišljali na nešto novo.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi