Izazov, dan 24.

Što me uvijek oraspoloži? Nisam sigurna da postoji univerzalni recept za bolje raspoloženje. Nekad me stvari rastuže prije nego me razvesele. Nekad mi baš treba druženje, nekad mi treba da me svi ostave na miru. Nekad mi treba smijeh, nekad mi treba da se isplačem, pa da budem bolje. Nekad mi bolje nakon joge, nekad mi treba da legnem u krevet s kokicama i gledam film. Nekad mi je bolje nakon druženja s obitelji, nekad me dotuku. I mislim da nisam jedina. 

Pa nismo plošni likovi, ipak smo malo kompleksniji, nadam se. 
Ali da ne bude da izbjegavam temu, evo liste stvari koje me (u određenim uvjetima) mogu oraspoložiti. 
Dobra manikura. 
Stvarno dobra knjiga. 
Osjećaj meke kože.
Miris čistog. 
Miris kiše.
Miris zemlje nakon kiše. 
Slobodno vrijeme. 
Smijeh. 
Maženje. 

Primjedbe

  1. Jesmo kompleksni smo, a ipak za sve postoje te neke sitnice koje nam mogu barem donekle uljepšati dan...i one stvarno puno znače.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi