Izazov, dan 23.

Najgori savjet koji sam ikad dobila? Vrijedi razmisliti, većinom ih zaboravim jer ih u pravilu ne slušam. 
Najgori savjeti koje sam dobila mogu se svrstati u par kategorija. Prva su savjeti vezani uz posao (od onih kako trebam tretirati učenike - how about NO, preko onih kako trebam izgledati - hell NO, do onih što moj posao zapravo treba biti i kako se prema njemu trebam odnositi - fuck off), druga kategorija su životni savjeti (birajte između upiši pravo - how about NO, udaj se - hell NO, rodi - fuck off, pronađi Isusa - ko mu kriv što se izgubio), dok su treća oni vezani za moju osobnost. Ti su mi posebno dragi, a bave se time kako me ljudi doživljavaju i kako bi me zapravo trebali doživljavati, i što točno u, na i pored sebe trebam promijeniti. Najčešće dolaze u vidu "dobronamjernih", "prijateljskih" savjeta, i oni koji takve dijele mogu se slobodno jebat. Dildom omotanim hrđavom bodljikavom žicom. U dupe. 
(Nagađam da se idući savjet tiče mog neprimjerenog izražavanja.) 

Primjedbe

Popularni postovi