Izazov, dan treći

Što je u mom frižideru? Sreća pa sam ga jučer napunila. Inače bi bilo: rešetke i lampica. 
U mom frižideru nalazi se puno povrća. Korabe, luk, paprike, rajčice, feferoni, krastavci, tikvice, poriluk, butternut tikve, crveni radič, krumpir. Tu je još i gomila slanutka spremna da se pretvori u humus i mlado zelje koje čeka svoje krpice. 
U frizeru su smrznute gljive, grašak, riba, meso, i dvije vrećice za tzv. brzi ručak: kineska i meksička mješavina povrća. 
U frižideru imam i kozji sir, koji je kupljen isključivo radi hira menli mena, a sad služi da ga gurnemo sa strane i uzmemo hranu koja nije fuj. Maslac, jaja, mlijeko, jogurt i mineralna voda također stoje u mom frižideru. 
Pri dnu su se smjestile i punjene paprike, koje će (vjerujem) danas nestati. 
Što vi držite u svojem frižideru?

Primjedbe

  1. Slanutak za humus! mmm mljac! daj recept!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema tu puno mudrosti: slanutak, maslinovo ulje, limun, češnjak, peršin i malo preprženog sezama ili tahini paste, sol i papar. varijacije na temu su i bez češnjaka, s malo kopra (kopar mi ide divno sa slanutkom), nekad ubacim malo luka i tako...

      Izbriši
  2. Što je u mom frižideru? Sreća pa sam ga jučer napunila. Inače bi bilo: rešetke i lampica.
    Upravo to sam si pomislila kad sam razmišljala da se i ja pridružim ovom izazovu hahaha

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi