Izazov, dan sedmi

Što mi nikako ne ide? To je lako. Nadopuni i zaokruži testovi. Ok, nije kao da puno toga sad nadopunjavam, ali i obrasci svakojakih vrsta su slični. Iz nekog nepoznatog razloga, imam defekt da zablokiram čim vidim praznu crtu. Po meni, tamo može stajati bilo što. Bez obzira koliko dobro poznajem materiju, taj oblik ispitivanja uvijek mi je bio noćna mora. Za te sam stvari totalni kreten. 
Sjećam se geografije u srednjoj. Vječno prokleti nadopuni testovi. Nema testa koji nisam prvo dobila jedan. Onda crkne fotokopirka u školi i profa umjesto standardnih testova smisli par pitanja brzinski. Razred napiše stvarno loše, ali ne i ja. Ja prvi put u životu dobijem peticu iz geografije. Test se naravno poništi. Iz drugog dobijem 1. 
Kad dobijem preporučeno pismo, jedno 10 puta pitam poštara gdje se trebam potpisati. Od pet puta, bar triput fulam. Prokleta crta. 

Druga stvar koja mi nikako ne ide su palačinke. Ništa me ne može toliko isfrustrirati kao vlastita nemogućnost da ispečem bar tri palačinke bez rupe. Od njih sam odustala, fak det šit, život je prekratak da doživim infarkt zbog jebenih palačinki. 
Ne ide mi da kažem da je lijepo dijete koje nije, ili da je pametno dijete koje nije. Nemam pojma zašto, ali sve se u meni buni protiv toga. Ne mogu se prisiliti da se dražesno osmjehnem nekakvoj šmrkljavoj bebi s glavom poput žarulje, koja urla dok joj balončići idu na nos. Ne mrzim djecu, časna pionirska. Samo mrzim kad se od mene iznuđuju komplimenti, i očekuje da budem razdragana samo zato jer se radi o djeci. 

Jako loše reagiram na emotivnu ucjenu. Čak i one male, gledaj me, posveti mi malo pažnje ucjene. Neću. Možeš pored mene puhati, dahtati, šepati, štogod, ali neću te pitati kako si samo zato jer želiš da pitam. Ne mogu. Paradoksalno, ako mi netko kaže da ga boli noga u stanju sam dva sata slušati o uraslom noktu. Ali reci, nemoj glumatati oko mene. Ja jednostavno ne mogu posvetiti pažnju nekome tko na njoj inzistira. 

Primjedbe

  1. Teflonski tiganj za palačinke je rešenje, veruj mi, ja se navadila na pečenje palačinki kao dete na trešnju. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mali savjet za palačinke bez rupe od iskusnjače s rupama.
    Napravi malo gušću smjesu (to što drugi od kao vode rijetke smjese naprave palačinku neka ti ne bude uzorom prilikom pečenja tvojih palačinki.
    Plamen na štednjaku mora biti odvrnut skoro na najjače.
    Koristi nož (onaj za maslac) bez pilice (neki koriste vilicu pa se čude rupi)za okretanje palačinki.
    Najvažnije pusti tijesto da cijelo potamni u tavi (kako da se izrazim... da nema dijelova u tavi koji su tekući) prije nego okreneš palačinku.
    Palačinku nemoj okretati tako da nožem direktno ideš prema sredini nego najprije nožem podigni rubove.
    Ajme, elaborat.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi