Izazov, dan sedamnaesti

Knjiga koju sam zadnju pročitala. Oh, boy, this is awkward. Zadnja knjiga koju sam pročitala je OVA
Iskočila mi u feedu kao nešto što je netko pročitao, skinula bez puno očekivanja, ali činim to često, jer nisam zadovoljna opisima seksa u vlastitom romanu, pa gledam kako se to može napraviti da ne zvuči glupo ili neukusno. Ova knjiga nema ukusne i pametne opise seksa, samo da kažem. 
Jučer sam tako crkla na ...the long pipe under his clothes pressed hot against my butt..., samo sam čekala da mi netko bane u ured i pita čemu se smijem. Opisala mu žena jaja preciznošću neke folklorono-dokumentarne emisije koja podučava drevnoj obradi uskršnjih pisanica. 
Na kraju, nisam našla pravi omjer ukusa i vulgarnosti na koji se mogu ugledati, ali barem mi je bilo zabavno.

Primjedbe

  1. ahahaha :) pa ovi romani su mi otkriće!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahahahahahahaha!!!!! What's next in the pipeline? ;-) ;-) Kad se vec govori o cijevima... joj, sto sam se slatko nasmijala

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi