Izazov, dan prvi

Kako samu sebe sjebem, tako me nitko ne može. Uvjerena da ću o svemu navedenom u izazovu moći pisati, odmah prvi dan pola sata blenem u ekran i mislim "Pa čega se ja bojim, jebote?!". Klasika, svi znamo (kad ne treba) randomly srat, ali kad zatreba umuknemo i nema nas nigdje. 
Strahovi. Treba li ovdje pisati o velikim strahovima koje valjda svi imamo, onima za obitelj i prijatelje? Ili o malim strahovima koji su više neugodnosti nego stvarni strahovi? Ili o fobijama možda?

Strah me da se društvo u kojem živim okrenulo protiv čovjeka. Strah me da će u daljnoj (ili bližoj) budućnosti na žene gledati samo kao na rasplodne životinje, hodajuće inkubatore. Strah me da je većina ok s tim. Prvi put u životu mislim da je njih više nego nas, i bojim se da je normalnih manje nego nenormalnih. 
Strah me da neću dovršiti Goodreads Challenge. Jest, glup je strah. Ali eto, sve me stegne u prsima od same pomisli da neću stići pročitati onoliko knjiga koliko sam samoj sebi zadala. 

Strah me kukaca. Gadljivi su mi. Strah me nervoznih i nesigurnih pasa. Strah me nervoznih i nesigurnih ljudi. 

Beskrajno se bojim koza. I klaunova. Porculanske lutke i trbuhozborci su odvratni gotovo poput pantomimičara. Žive kipove izbjegavam u širokom luku. Srce bi mi otkazalo da prema meni hoda robot.
Ako mi se netko ne javi dugo, a trebali smo se čuti, uhvati me panika da se nešto desilo. Ako me netko zove kasno ili rano, strah me da se nešto desilo. U stvarnim kriznim situacijama začuđujuće sam pribrana i uopće ne paničarim. Go figure. 

Od socijalnih strahova i anksiznosti imam onu da neću naći ulaz u kafić/restoran/nešto gdje se nalazimo. Smiješan strah, znam. Bojati se da nećeš znati gdje su vrata. 
Na blagajni se često bojim da ću zaboraviti svoj pin. Kad mi se sićušni psi motaju pod nogama, bojim se da ću ih zgaziti. Nemam taj problem s mačkama ili zamorčićima. Jednostavno mislim da su pametniji? 

Izazovu se priključila Žužu. Zajedno sa svojim Catmanom. Ima li još hrabrih?

Primjedbe

  1. I ja se bojim da ću zaboraviti svoj pin pa ga sumanuto ponavljam u sebi kako se približavam blagajni :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi