Izazov, dan osmi

Što najviše voliš na sebi? Zašto sam ovu, tipično tinejdžersku temu, ostavila na popisu? Da me netko pitao sa 15, 16 godina što najviše volim na sebi, rekla bih boju očiju, usne, lice mi je glavni adut. 
http://rebloggy.com/post/gifs-confidence-body-positivity-loving-yourself-self-love-sparklife-no-body-sham/129851836761
Sad je odgovor sve. Ne zato što je svaki dio mene savršen (daleko je od toga), već zato što je svaki dio mene moj. Pa kad svoju šalicu za kavu volimo više od tuđe, kad nam najbolje mirišu vlastite plahte, kad najbolje pod prstima poznajemo vlastiti daljinski, zašto sve navedeno ne bi vrijedilo i za naše tijelo?
http://rebloggy.com/post/gifs-confidence-body-positivity-loving-yourself-self-love-sparklife-no-body-sham/129851836761
Ima neke sreće u tome koliko se dobro poznaješ. Znaš gdje ti je ožiljak od vodenih kozica i onaj koji te sjeća kako si pala s bicikla. Znaš gdje raste ona jedna tvrdoglava dlaka koju nikako da iskorijeniš, znaš na kojem dijelu grudi najduže tražiš, jer si ono jednom baš tamo umislila da osjećaš kvržicu, pa si mokre kose jurila liječniku da ti kaže da ti nije ništa. Znaš što tvom tijelu godi, znaš što ga odbija. Znaš ga. Tvoje je, kako da ga ne voliš?!
http://rebloggy.com/post/gifs-confidence-body-positivity-loving-yourself-self-love-sparklife-no-body-sham/129851836761
Tijelo je dom. Znaš da postoje drugi, prostraniji, topliji, ljepše uređeni i na boljoj lokaciji, s jeftinijim režijama, boljim namještajem, većim balkonom, i oni čiji strojevi za pranje rublja nisu hiroviti, i oni s boljim instalacijama. Postoje, ali samo jedan je tvoj. Najdraži baš zato što je jedini.

Primjedbe

  1. Pratim blog žene čija je slika u bikiniju prošle godine obišla valjda cijeli svijet. Žena ima troje djece i muž ju poslikao na playi, neš ti, ali ostatak Amerike pa nastavno i svijeta je šerao i komentirao i govorio kako je hrabra i tako treba i whatnot.
    I piše danas žena, danas je taman godišnjica te slike, kako je čudno da ju netko proglašava hrabrom jer nosi bikini (a kaže da nosi uvijek i oduvijek) jer je rodila troje i ima ožiljke i nema manekensko tijelo. Kao, za pokazivanje tijela trebali bismo zadovoljiti sve sulude zahtjeve koje bilotko ima, a ako tijelo nije po peesu, trebamo ga pokriti.
    Treba neke stvari shvatiti, dođe to s vremenom, prvo si mali pa ti je tijel super i voliš ga i pokazuješ i koristiš ga, zatim te društvo umlati pravilima i ženama puni glavu nesigurnošću i parametrima koje treba udovoljavat. Onda ti, nadam se svima, do 30. pukne film i zahvališ se na ispiranju mozga i kreneš živjeti u svom tijelu, kom se ne sviđa, nek gleda neš drugo.
    Šteta je što većinu života gledamo na to tijelo kao nesavršeno, i mada se slažem s idejom života kao "work in progress" ne doživljavam ni život ni tijela manjkavim.
    Na kraju (raspisala sam se, znam), od cijelog tog tijela, mi većinu svog vremena provodimo gledajući kožu i površinu. Treba biti ravnija, napetija, glađa, s viećom rupom među bedrima, s više mišića ispod nje..a ispod kože rade presavršeni prekomplicirani sustavi koji se svaki božji dan satru da budemo ovdje, dišemo i koristimo mozak. Beauty IS only skin deep. Naša vrijednost nije (samo) u izgledu, ne bi se trebali sramiti tijela. To je jedino koje imamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti ga zoves home, ja ga zovem temple. Dok radi kako treba, savrseno je, bez obzira na 'nedostatke'. Moje je i samo dok je zdravo! jbs sve ostalo!

    Kad se sjetim da nisam voljela ici na plazu kad sam bila mladja jer u malom mjestu te naravno svi znaju, i onda se sve dobro proucava u detalje i komentira i svasta nesto. A i sad bas ne idem rado.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je jednom Bear Grylls rekao:"Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well-preserved body, but rather to skid in sideways, covered in scars, body thoroughly used up, totally worn out, and screaming, 'Yahoo, what a ride!"

    Ako život nije ostavio apsolutno nikakav odraz na tvom tijelu, kakav li si onda dosadan život živio.

    OdgovoriIzbriši
  4. Poslednji pasus je poenta. Jako dobro receno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakvo je - takvo je - moje je. S obzirom na to koliko sam ga godinama zanemarivala i trpala u njega svašta još me i dobro služi.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi