Izazov, dan jedanaesti

Što nosiš u krevet i u krevetu?

Pidžamu ili spavaćicu. Bez ikakvog osuđivanja, ne shvaćam ljude koji spavaju goli. Ne kužim tu potrebu, ni kako ti to padne na pamet, ni kako ti nije hladno zimi. Ja često spavam i sa seksi mucastim termo čarapama. Niste znali da je to seksi? Sad znate. (dolje na slikama zadnji ulovi. P.S. Reserved ima najbolje pidžame)
Naočale za doma. Te su kompaktnije, čvršće, nije me strah zaspati s njima dok čitam, i to život čini lakšim jer ja redovito zaspim dok čitam.
Kindle. Jer, čitanje.
Snuggie. Čitaš, i nije ti hladno za ruke. Best eva.
Kremu za ruke. Pored kreveta su mi i melem za usne, punjač za mobitel, mobitel, maramice. 
Ako je vikend, nakon doručka u krevet se vraćam sa šalicom kave i laptopom. Kao upravo sad. 

Primjedbe

  1. Termo čarape kad je zima ne poništavaju potrebu za ničim na koži kad nije zima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dodam na tvoj spisak flasu vode pored kreveta :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I olovka i blokic ako me inspiracija strefi...

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna pidžama.
    Ja uvijek imam tonu stvari na sebi dok spavam, jedino kad je ljeti pakleno vruće spavam samo u gaćicama, ali nema tog boga da mogu spavati potpuno gola ili nepokrivena barem plahtom.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi