Izazov, dan deseti

Čudne stvari koje radim kad sam sama. Hm. Postoje stvari koje radim samo ako sam sama. Ako nisam, ne volim jer nemam potreban mir. Nekad mi smeta sama prisutnost druge osobe. 

Uživam u tišini. Ne plešem i ne pjevam. 
Dovučem kupku u lavoru u sobu pred ekran i gledam Catfish dok svoje noge pripremam za pedikuru. Nakon toga legnem u kadu. Dupla kupka. 
Zaključam obje brave na vratima i stavim lanac. Smiješno kako prije nisam imala tu potrebu, ali život s nekim doda sigurnost bez koje ti je teško kad si sama. 
Plaćam račune. Ne mogu ako nisam sama, bojim se da će me samo jedna riječ upućena u mom smjeru zbuniti i da ću milijune koje nemam prebaciti na krivi račun. 

Razvrstavanje šminke i lakova za nokte. To je jedna tako privatna stvar, ne podnosim da me netko gleda dok to radim. 

Što vi radite kad ste sami?

Primjedbe

  1. Dovučem kupku u lavoru u sobu pred ekran i gledam Catfish dok svoje noge pripremam za pedikuru.

    Baš sam to danas i ja radila. Čak sam i istu emisiju gledala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. https://33.media.tumblr.com/047a3fb868caa569ae2432c083f2fa7c/tumblr_inline_n6ngg3PFX51szj4b9.gif

      Izbriši
    2. Haha. Stvarno sam mislila da niko živ ne gleda Catfish osim mene.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi