Preporuke

Ako još niste pogledali The Lobster, evo vam vam preporuke za vikend. Film je jednostavno fantastičan. Toliko čudan i nadrealan, a opet odlična metafora za današnje ljudske odnose. 
Toliko me oduševio da sam poskidala i ostale filmove ovog redatelja, makar su grčki (i on je Grk), a ja Grke ne volim iz osobnih razloga. (Malakas.) I puno bih vam pričala o tom filmu, ali ne mogu bez da spoilam, i pogledajte, pa se javite da pričamo. 

Kad smo već kod preporuka, pogledajte ovaj divan video.

A evo vam i jedna anti-preporuka. Konačno sam jučer pročitala Follow You Home do kraja. Kad gledam reviewe na goodreadsu ne mogu vjerovati da toliko ljudi misli da je to dobra knjiga. Toliko je jezivo loša, da ne znam što bi mi se trebalo desiti da opet uzmem neku knjigu ovog autora u ruke. A toliko sam htjela da mi se svidi. Uglavnom, slažem se s lošim kritikama, pisanje je amatersko, likovi unlikeable, priča glupa... Baš smeće. Dok sam se s tim mučila, mogla sam tri knjige dobre pročitati. Izbjegnite. Ili nemojte, što da samo ja patim. Pročitajte i javite se. Možda vama bude dobra. 

Primjedbe

  1. Pisala sam o njemu pre nekih mesec dana na blogu, odličan film, baš mi je drago da se još nekom svideo. Mada priznajem druga polovina me je malo manje oduševila, ali prvi deo u hotelu, sjajno i osmišljeno, a i odglumljeno. Kakva fantastična, bizarna ideja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, makar drugi dio sam imala nekako osjećaj kako završava, da sad ne spoilam ovdje u komentaru. i koliko god da mi se manje sviđa, moram priznati da daje dodatnu težinu.

      Izbriši
  2. video je divno morbidan, a film ću pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubitelj sam ovakvih filmova! Čim uhvatim slobodnog vremena, bacam se na gledanje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sada mi je lakše, mislila sam da sam jedini čudak kojemu se ovaj film svidio. I preporuka istog redatelja: Dogtooth- meni osobno i bolji od Lobstera- nije za one slabog želuca!
    Moram komentirati, s obzirom da mi je ovo prvi komentar uopće na nekom blogu (da, jedna sam od onih što vjerno prate a ne komentiraju- don't judge), tvoj blog sam nedavno otkrila i pročitala sve postove u jednom dahu. Samo ću reći da je moj zaručnik neko vrijeme bio uvjeren da je to zapravo moj blog i da sam izmislila alter-ego (u obliku tebe:), toliko nam se stavovi podudaraju.
    Stoj mi dobro i piši i dalje!
    Tvoja vjerna čitateljica,
    Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prvi komentar i već si mi simpatična :D
      film sam skinula, ali još nisam uhvatila vremena da ga pogledam, uskoro ću, nadam se.

      Izbriši
  5. hvala na preporuci. Ja i muž smo jučer pogledali Relatos Salvajes (nekoliko priča, kao šest kratkih filmova u jednom) pa ako ti ne smeta malo morbidnoga i crnoga humora navali...meni je bio odličan, gluma za deset....evo poveznice za imdb:

    http://www.imdb.com/title/tt3011894/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi