Princeza na zrnu kave, s cigaretom

Uspavana ljepotica koja živi nasuprot mog ureda danas je ustala ranije nego inače, već je u 10 bila na prozoru. Jučer se do istog dovukla tek u 11 i drhtavim rukama ovisnika pripalila cigaretu. 
Do 11 ja sam već poslala materijale za tri slikovnice grafičarki, pregledala i ispravila jednu kartu, jednu knjigu, riješila problem s nekim ugovorima, zaustavila tiskanje radi dodatnih prepravaka, pojela sendvič i posrkala kavu. Kao i mnogo puta prije toga, učinkovitost mi se pokazala kao prokletstvo. 
Nikad nisam bila od ljudi koji spavaju do 11. Nije da ne volim spavati (tko to ne bi volio?!), ali ako oči otvoriš tek u podne, pola ti je dana nepovratno izgubljeno. A ako već gubim vrijeme, volim biti svjesna kamo ono točno odlazi. Da bar otprilike znam gdje sam ga zametnula. Da u budućnosti mogu prekopati taj nered i iz njega možda izvući nešto korisno. Bez obzira koliko nekad posran, više volim da mi se život svjesnoj događa. 
Mogu se i ja vratiti u/na krevet s laptopom i kavom, nakon doručka. Ali u prolazu ću vjerojatno staviti robu na pranje ili nešto slično. Dobro iskorišteno vrijeme u mojoj se glavi slaže kao velike, jednostavne puzzle ili dobra partija tetrisa. Gubljenje vremena podsjeća na razbacanu slagalicu koja skuplja prašinu na podu, i nikad je nećeš složiti jer si zabunom usisao par komada kad si se ono sjetio počistiti stan prošli vikend. 
Ima nešto u meni zbog čega ne volim to besciljno, lijeno razvlačenje po krevetu. Cipelarila bih svaku takvu lijenčinu dok ne padne na pod. Lupala bih loncima do besvijesti da ih probudim. Otvorila bih širom prozore u hladno jutro i maknula pokrivače, sve to svjetski nadrkana. Rekla sam vam već da sam majčinski tip. 
Dan je za smijeh, razgovore, rad. Dan je za upijanje sunca. Dan je da ti iskoristiš njega, a ne da te on nesvjesnu siluje. Učinkovitost je možda prokletstvo, ali neučinkovitost je daleko veće. 

Primjedbe

  1. Možda žena radi noćnu, stiže doma u 4 ujutro, i u 11 se diže da ipak ima nešto od dana?
    Možda je njen maksimum navečer? možda sprema ispite i njegouje bolesne starce noću?
    Toliko možda :)
    Nekako mi je bitnije što napraviš od dana, nego to kad se digneš.
    Naravno da sam možda u krivu, ali ja nekako volim zamišljati stripovske zaplete za takve nepoznate junake. možda joj dečko živi u južnoj Americi, pa je budna pol noći da se uhvate na skajpu i pričaju..možda noću radi drugi posao pa je ujutro nikakva..možda fakat ne radi ništa nego puši od 11 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, danas ne možeš znati što tko radi samo iz toga što i kad ga vidiš na prozoru. Da i ja dodam, možda je ustala u 6 i obavila sve doma i sad uzela zasluženu pauzu :D

      Izbriši
    2. ma joj, znam to :D može bit medicinska sestra, može bit svašta nešto. ne znam ženu, i ona je samo povod da bolje izanaliziram sebe i svoje stavove.
      znam da postoji razlog da spavaš do podne. al znamo svi da ima ljudi koji spavaju do podne i onda dalje, bez nekog razloga. slobodni su, naravno, da to čine. kao što sam ja slobodna da mislim da su ljenčine.

      Izbriši
  2. ne dešava se često, ali danas sam spavala do 11:00 :D
    i znaš šta, uopće mi nije krivo, jer ono što me čeka za obaviti ionako nitko drugi neće napraviti umjesto mene ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi