Oni piju, mi plaćamo

iliti 

Na naš račun


Ako ste poput mene (a nadam se da niste, to ne bi bilo zdravo), petak ste proveli zaposleni. Zaposleni, ali svako malo otvarajući neki portal s vijestima da vidite imate li još državu ili su se svi međusobno pobili. 

Da će biti doista povijesno (nevjerojatno kako se svaki drugi dan desi nešto od povijesnog značaja!) zasjedanje Sabora znalo se već par dana prije, kad je u novine puštena vijest da će naš novi premijer biti prvi koji će u Saboru održati power point prezentaciju! Ne znam kako sam od uzbuđenja zaspala te noći. Konačno smo i mi zakoračili u 20. stoljeće! 

Petak je počeo obećavajuće. Prvo je marginalac, sleš osuđeni ratni zločinac sleš novi saborski zastupnik, okupljenim prosvjednicima pokazao srednji prst dajući odmah do znanja koliko mu je bitno mišljenje građana. Onda je naš novi premijer svima okupljenima pokazao prezentaciju i vjerujem da su bili impresionirani ovim tehničkim postignućem kao Romerovi zombiji vatrometom. 
Nije trebalo mnogo da se novi zastupnici prebace na goruće teme ove države. Polovica je vikala drugoj polovici da su ustaše, ovi su njima vraćali da su partizani, pa smo se našli na poznatom terenu. Jebo ti napredak, kakav poverpojnt, daj ti nama partizana i ustaša. 

I kad sam se već zabrinula da se nitko neće sjetiti trećeg velikog, aktualnog problema Hrvata, jedna je zastupnica premijeru predbacila masonsku piramidu u prezentaciji. Ustaše, partizani, masoni, sad imamo sve. Srce mi je bilo na mjestu. 

Prezentacija aka program aka vizija buduće vlade bila je impresivna. Majkemi ako ne bih imala realniju, jasniju i precizniju viziju da se nažderem gljiva i poližem dvije-tri žabe. 

Sadržajno, imala sam osjećaj da čitam domaći rad blago retardiranog učenika kojem ću dati dvojku čisto zato da ne moram čitati ispravak. Samo da vam izdvojim meni dvije najvažnije i najznačajnije rečenice u prezentaciji. Kaže naš premijer, Temeljne vrijednosti su obitelj, prijateljstvo i međuljudski odnosi. Ja sam do tad nekako smatrala da i obitelj i prijateljstvo spadaju u međuljudske odnose, ali premijer ih je odvojio, možda imajući na umu kakvo novo Ministarstvo obitelji, prijateljstva i međuljudskih odnosa. Prevedeno na jezik blago retardiranog učenika to bi značilo Volim mamu, tatu i najboljeg frenda. Ljudi su ok. Druga najljepša rečenica mi je: Uvijek biti znatiželjan. Na stranu sad što to malo baca na naslov zadaćnice, ali zastanite i promislite. Promislite kakva se mudrost skriva u tom programu, u toj rečenici. Naš je premijer reinkarnacija Konfucija, tako mi svega. 

Budućnost nam je svjetla. Ili kao što kažu najveći Hrvati, budučnost nam je svijetla

Primjedbe

  1. Zdravo,
    Ja imam pitanje vezano za Kindle pa bih te molila za tvoju preporuku istog. Zivim trenutno u Sloveniji i ne postoji mogucnost da ga narucim sa amazon.de ili amazon.co.uk jer ne šalju u Sloveniju. Mozes li mi napisati kako si ti i gdje nabavila svoj Kindle, sjecam se kao kroz maglu iz tvojih postova da je bilo nesto vezano za Mađarsku, ali nisam sigurna :( Unaprijed se zahvaljujem.
    Lijep pozdrav,
    Elma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napraviš račun na mailboxde.com, Amazon ti pošalje Kindle u njihov poštanski sandučić, a oni zatim šalju na tvoju adresu navedenu pri registraciji (plaćaš Paypalom). Mene je za Hrvatsku koštalo nekih desetak eura tako da sam Kindle PW3 platila oko 110 eura.

      Izbriši
    2. Hvala ti puno. Nisam znala za tu opciju.
      Lijep pozdrav,
      Elma

      Izbriši
    3. moj je kupljen preko extreme digital trgovine, čini mi se da se tako može i u sloveniji :)

      Izbriši
  2. Ne znam sto bih ti rekla za taj powerpoint. Da se radi o nekoj najnovijoj tehnologiji, shvatila bih zasto se to spominje na tv. Ovako, nije mi jasno. Nije mi ni jasno cemu rasprava o proslosti, iluminatima, sram me je bilo slusati. Dobro si rekla za gljive i zabe :)
    Ajmo vidjeti sto ce biti slijedece, znatizeljna sam

    OdgovoriIzbriši
  3. ma i gljive i žabe ne bi pomogle:) Mislim da se za uživjeti u hrvatsku politiku treba prebaciti na teške droge. Nasmijala si me kao i uvijek...ja sam po običaju bježala od gledanja te rasprave i prezentacije, ali opet iz prepričavanja drugih ljudi (i vijesti koje bi čula kada bi baš morala) znam kako je tekla dubokoumna sjednica i pobjeda demokracije...kao i s Big Brotherom, gledao ili ne gledao na kraju znaš što se dogodilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. da je bar taj powerpoint na nesto i licio, djeca u osnovnoj skoli rade bolje prezentacije od onoga

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam dobila osip na iste stvari, osobito međuljudske odnose... Trebalo je to naglasiti, ipak se "mi Hrvati" uvijek skupimo kad u jednome danu treba skupiti milijune kuna za nešto. To što ostatak godine želimo da susjedu crkne auto jer ga mi nemamo, to je drugo.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi