Novi izazov

Počinjem novi, a još ni stari nisam dovršila. U nekoj skoroj budućnosti vidim se kao challenge whore, koja istovremeno gura desetak izazova na blogu. Ovaj je poprilično različit, i nisam mislila da ću se ikada upuštati u reading challenge ovog tipa, prvenstveno zato jer sama volim birati što mi se čita. Ali ajde da probamo i nešto što nam se načelno ne sviđa. Izazov opet preuzimam od svoje žene za izazove, a izazov je ovaj: 
Kako ovo ide? Što kad neka knjiga spada u više kategorija? Je li varanje ako istu knjigu računamo kao YA i SF primjerice? Što kažete? 

Knjiga bazirana na bajci bit će A Tale Dark and Grimm

Što se tiče knjige koja je osvojila američku nagradu za knjigu godine, odabir je pao na Redeployment
Ta mi se knjiga nikako ne čita, moguće da ću je zamijeniti sa Challenger Deep koja je moj izbor za YA, a također je dobila istu nagradu. Ili ću istu pomaknuti na knjigu s plavim koricama, vidjet ćemo. 

Knjiga koju nisam pročitala od srednje škole bit će The Catcher in the Rye zato što je baš želim pročitati na engleskom. 

Knjiga čija se radnja odvija u Hrvatskoj bit će Osmi povjerenik

Knjiga prevedena na engleski bit će Between Summer's Longing and Winter's End

Romansa iz budućnosti bit će mi nastavak knjige koju sam čitala ove godine, a izlazi u veljači (malo ću pričekat): Glass Sword

Knjiga čija se radnja odvija u Europi bit će (kao da ih nemam već dovoljno) Follow You Home

Knjiga koja ima manje od 150 stranica... The Asylum For Fairy Tale Creatures

New York Times bestseller The Girl on the Train

Knjiga po kojoj izlazi film... Dvoumim se između A Monster Calls i Pride and Prejudices and Zombies. Mislim da će bit obje. 

Knjiga koju mi je preporučio netko koga sam tek srela. WTF. Olakšajte mi stvar i predložite neku knjigu u komentarima. 

Self-improvement book bit će The Cheapskate Next Door

Knjiga koju možeš dovršiti u jednom danu? To je svaka dobra. Odabir mi je sad Fantastic Beasts and Where to Find Them

Što se računa kao celebrity? Biram Every Day is an Atheist Holiday

Politički memoari. Jebem ti život. Odbijam. Neću. Nedamise. Ne želim gubiti vrijeme na to. 

Knjiga bar sto godina starija od mene. Biram Tess of the D'Urbervilles

Knjiga koja ima više od 600 stranica... Biram Strain trilogiju. Ako mi bude dosadna, uvijek može uskočiti zadnji dio Harry Pottera

Knjiga s Oprine liste. A neeee... Ona bira dosadu. Neka bude Dear Daughter

SF roman bit će The Martian koji mi je već neko vrijeme na listi. 

Knjiga na preporuku člana obitelji. Na preporuku majke čitam Esio Trot

Graphic novel će biti nešto od Emily Carroll, iako su vrlo blizu bili najdraži zombiji

Knjiga objavljena 2016. (osim nastavka Red Queen) bit će neka hvaljena krajem godine. 

Knjiga čije je glavni lik mojeg zanimanja. Hm... ne nalazim ništa. Možda nađem, možda me nije briga. 

Knjiga čija se radnja odvija ljeti. WTF. Otkud da znam. Mislim da će ovdje uletit bilo koji krimić čija se radnja dešava ljeti. 

Knjiga i njezin prequel. Kako se ja ne snalazim s tim 0.1 i 0.5 nastavcima koji to nisu... Moja knjiga će ovdje biti Dorothy Must Die, a kao prequel onda ide No Place Like Oz. Nadam se da sam ih dobro poredala. 

Murder mystery će vjerojatno biti sve knjige koje nisu s ovog popisa xD Najvjerojatnije neki skandinavski krimić. 

Knjiga koju je napisao komičar? Može ova: Tickling the English

Dystopian novel. Ajme, imam ih već niz na popisu... Grrr... Mislim da će to bit Cinder. Koja je ujedno i YA, SF, inspirirana bajkom i romance in the future. Ubijte me. 

Knjiga s plavim koricama, ma daj. Ima gore jedna, ta se računa, kažem ja. 

Poezija će biti Maya Angelou

Prva knjiga koju vidiš u izlogu. Kod nas su izlozi puni Go Set a Watchman

Klasik 20. stoljeća. Pa nemam li već klasik odmah tamo na trećem mjestu? Oh, well. Neka bude To Kill a Mocking Bird, kad je već Watchman na listi. 

Knjiga iz knjižnice. Nope. 

Autobiografija. Hm... Neka bude Working Stiff. Jer nema boga da čitam životne priče kakvih poznatih i slavnih. 

Road trip book. Ovdje biram American Gods. To je neki road trip, jel da? Idu okolo autom. Može proć. JEL DA?! Briga me. American Gods. 

Knjiga o meni stranoj kulturi. Prolazi li Suicide Forest? Jer mi se stvarno ne čitaju dirljive, depresivne drame o zlostavljanoj, sakatoj, gladnoj djeci u prašnatim zemljama. 

Malo satire. Super Sad True Love Story ili Infinite Jest. Još razmišljam. 

Knjiga s otoka. Shutter Island, iako i Osmi povjerenik odgovara. 

Knjiga koja usrećuje? Svaka dobra. Hm... Kažem vam na kraju koja me najviše usrećila. 

Razmišljam da kategorije koje sam odjebala zamijenim drugima... Ali o tome tijekom godine. 

Primjedbe

  1. Uuuu sviđa mi se ovaj challenge :) Baš gledam i ja neki da pokupim jer ne pišem u zadnje vrijeme često, ovo bi moglo biti zanimljivo za ukrasti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Blago ti se. Uživat ćeš. Ja se ne želim brukati nikakvim čelenđima ni obećanjima pa ću vas pratiti i gristi se što nisam tako ustrajna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma hajdeeee, vidiš kako je zabavno: napraviš listu, pa onda promeniš sve, počneš da čitaš, skontaš da je smor pa ponovo menjaš. :D Ajdeeeeeee. :)

      Izbriši
  3. Možda nađem, možda me nije briga. <3
    Elem, super su ti ovi naslovi, neke odmah selim na Want to read policu. :) I mene živo zanima može li jedna knjiga da pokrije više kategorija, al ove žene na Goodreads-u religiozno gledaju na ovaj izazov i ne praktikuju takva rešenja, pa onda ni ja nisam htela da varam. :D Bar za sada...
    Evo nekoliko preporuka: Sofijin izbor, Floberov papagaj, ne znam da li čitala neki od romana koje zajedno pišu Douglas Preston i Lincoln Child, ako nisi, probaj, meni su fini, malo triler, malo horor... Milina. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimaju me ovi polu triler, polu horor... može, može

      Izbriši
  4. Isuse koliko knjiga, koliko sreće :D Čitala bi ja da mi ide eng, no možda se ohrabrim za The Asylum for Fairy Tale Creatures koliko je primamljiva :O :svrbe ju prsti: Fino utječeš na čitatelje :P

    E sad, knjiga o drugoj kulturi - osim siromašnih zemljama sigurno se računaju i tipa kulture drugih zemalja npr. za Dansku knjiga Danci i stranci. Ili neku japansku čak (ok, to je moj izbor pa zato :P). Ako bi baš skroz novo - evo, preporučam da nađeš neku knjigu o kulturi gluhih. Zanimljivo je biti u njoj inače :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi