Izazov, dan trideseti

5 najdražih predmeta. 
Odavno sam prestala vezivati se za stvari. Ipak... 

1. Poprilično sam vezana za svaki komad nakita koji mi je kupila majka. Možda zbog toga što ona ima ukusa, možda zbog toga što znam koliko je odricanja s njezine strane bili potrebno da mi ih kupi. 
2. Kindle. Već sam dvaput ostala bez čitača, rekao bi čovjek da sam se do sad već navikla, ali nisam. Bez svojih sam knjiga izgubljena. Ne znam što da radim, hodam uokolo kao muha bez glave, bez cilja i svrhe, i jedino o čemu razmišljam jest da mi se čita. 
3. Mobitel/laptop. Bar jedno, kao sredstvo komunikacije sa svijetom.
4. Pampering stuff. Mekane čarape za spavanje. (Jedna sam od onih luzera što u krevet idu s čarapama. Mucastim i mekanim. ) Nivea sve, za moju kožu. Bez mlijeka se ne živi.
5. Najdraži jastuk. Imam taj jastuk koji najvolim. I sve mislim nije li dijete u meni plišanu igračku zamijenilo tim jastukom. Jastuk je ajme savršenstva. Nema kako ga ne možete složiti, nema kako se ne možete namjestiti kad je uz vas.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi