Izazov, dan trideset prvi

Zašto pišem blog. 
Mislim da sam na ovo pitanje odgovorila bar nekoliko puta na ovom blogu. Ali evo ga opet. 
Počela sam pisati u trenutku kad mi je bilo jako, jako teško. Da se riješim nagomilanih, potisnutih emocija. Da verbaliziram svoje stanje. Da se podsjetim da znam pisati. I uspjelo je. Blog je ne samo ispušni ventil, on je prozor u svijet koji me otvorio prema drugim ljudima, podigao moje u tom trenutku skršeno samopouzdanje i poslužio kao odskočna daska za život. U neku ruku, blog me spasio. 

Zašto nastavljam? Jer sam zahvalna. Jer mi i dalje treba ispušni ventil. Jer i dalje želim često pisati. Jer si utvaram da je nekome zabavno ponekad pročitati moje žvrljotine. 
Novi izazov?

Primjedbe

  1. Naravno da obožavamo čitati tvoj blog, ne umišljaš :D
    Novi izazov - pa naravno XD

    OdgovoriIzbriši
  2. I dobro radiš na svom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post s kojim zavrsavas izazov. Samo ne znam na koje utvare mislis- ja tvoja baljezganja jako rado citam :-*

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je uvijek zabavno pročitati tvoje žvrljotine, i zbilja, zbilja mi je drago da imaš blog :D
    eto, ja te baš volim <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi