Izazov, dan dvadeset deveti

Gdje sam putovala. 
Pa ne mogu reći da sam se baš nagledala svijeta. Po Hrvatskoj. Slovenija, Austrija, Italija, Španjolska, Francuska, Njemačka. Puno premalo, ako me se pita. Da imam više novca, putovala bih više. I ne par dana, to bi bili čitavi mali životi proživljeni u drugim zemljama. 

Nisam doduše od onih kojima se gleda cijeli svijet. Mogu imati milijune i svejedno me nećete vidjeti u državama u kojima žene vrijede koliko i suho govno na cesti. Negdje postoji granica, a to je moja. Na žalost, to znači da bar pola svijeta nemam ni namjeru vidjeti. Bar dok se stvari ne promijene. Zahvaljujem Indiji, može odjebat. Zajedno s arapskim svijetom i pola Afrike. Nikakav Maroko, nikakav Egipat. Hvala, ali ne hvala Maliju, Gvatemali, Sudanu, Somaliji, Nepalu... Lista je podugačka.
Ne cijenim samo vanjsku ljepotu, ona unutarnja mi je ovdje daleko bitnija. Zato su za mene najljepše Island, Finska, Norveška i Švedska. Bez daha me ostavljaju i Irska, Novi Zeland i Danska. Tamo mi se putuje. Gdje sam dobrodošla. 

Primjedbe

  1. Ja uvijek kažem da bih samo sjevernije od Hrv putovala, jug - neka hvala xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Totalno. Sve. Potpisujem.
    Nakon problema s izbjeglicama bogme se više ni u Mađarskoj ne osjećam dobrodošla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Što reče Anđa, dobrodošla si u Bg. I da, razumem šta hoćeš da kažeš, mada bih ja baš volela da odem u Indiju, 'bem ti život ovakav površan. :(

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi