Rutina / izazov

Razmišljam jučer, vraćajući se s posla, kako bi me lako netko mogao oteti. Ok, ne bi, jer prvo -  tko bi mene oteo, drugo - debele ljude je teško oteti. Ali razmišljam o tome dok hodam s posla jer sam točna poput sata u toj svojoj rutini, i istim putem idem i vraćam se iz ureda. Kako smo robovi vlastitih navika. Volim taj svoj put, pa kad su nedavno imali neke radove i morala sam hodati po drugoj strani ceste, bilo mi mrsko. 

Nekad sam mijenjala put kojim idem na posao, fakultet, školu. Skrenula bih između drugih zgrada, lovila treći tramvaj, pješice se vraćala četvrtim putem. Dopizdilo bi mi stalno isto. A sad... Ne ulovi me ta želja prečesto. Odaberem umjesto toga onaj najbrži i najljepši, a ostale ko jebe. Nek onuda hoda netko drugi. Imam poprilično poremećen odnos s pločnicima. 

Dođe li to s godinama? Da biraš pažljivije? Nisam toliko stara, pa ipak već tjednima razmišljam probati ili ne novu franckovu kavu. Jer ako je skuham i ne valja, sjebala sam si ritam savršeno dobrog jutra. A ako ne probam, tko zna što propuštam. Riskirati ili igrati na sigurno? 

I za puno stvari ću riskirati bez da pošteno razmislim, a kad su moje male navike u pitanju, držim se rutine kao pijan plota, makar znam da sam i bez nje stabilna. Jesam, ali nije to to. 

Vidim da su dvije blogerice koje pratim počele s nekim izazovom. Ja našla ovaj dolje priložen, pa molim da mi potvrde da je to taj, dok ja razmišljam hoću li ili neću. 

Primjedbe

  1. I ja sam prije 15 dana razmišljala baš o ovom čelenđu jer sam na njega nabasala na Pinterestu, ali zaključila sam da sam prelijena da bi svaki dan blogala haha Tebi možda uspije jer si ipak redovitija u postanju.
    Ja pak nisam razmišljala o tome kako će mi nova Franck Jaffa sjebat ritam jedne dobre kave za početak dana pa na kraju je... to je bljutavo smeće, bad coffee nakon kojeg si živčana as fuck day :)
    Rutina... s godinama shvatiš da je život jednostavniji nego što svi govore i čemu si komplicirati život jer ako te netko misli otet, naći će već on načina da te otme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se sa Zimzelenim cijetom.
      i hvala za recenziju Francka, nasjela sam na bijelu ciglicu i požalila, nema mrtve šanse da ikad nešto Frackovo kupim.

      Izbriši
    2. ja sam zadnje probala onu lješnjak/čokolada, i ta mi je dobra. za jaffu prvi put čujem. nego, razmišljala sam o ovoj novoj zelenoj, ali me buni taj lagani okus, ili šta već piše na njoj...

      Izbriši
  2. Neka pitanjca su ista, neka malo izmenjena (npr. ja sam trebala da napišem samo 5 činjenica o sebi, a ti bogume komada 20), ali u suštini: to je to! :)
    Ajdeee, kreniiii, pretty please. :) <3
    I probaj novu frankovu kafu popodne, tako nećeš sjebati jutarnju rutinu, a probaćeš novu kafu. Pa kao ti se ne svidi, počasti se nekim kolačem i popodne je spašeno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lista za blogere pocetnike :)) Meni je ideja da pisem redovno..bar 1 post u 2 dana. Ko mari za tamo neke liste :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš bi se mogla i ja bacit na neki challenge, ne pišem u zadnje vrijeme niš :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Slučajno nabasah na tvoj blog i izazov koji sam davno pravila, doduše samo za sebe, ali drago mi je što se tako proširio! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi