Zimski

Nek dignu ruku svi kojima idu na jetra oni koji vrijeme komentiraju sa: “Nije ovo zdravo, treba biti hladnije.” Ne znam postoji li gluplja rečenica. Treba. Biti. Hladnije. Zašto? Zašto, pobogu? Odakle im ideja da par stupnjeva ispod nule nije dovoljno hladno za zimu? Pa ovo je Hrvatska, ne jebena Aljaska.
I odjednom se svi sjećaju kad je ono nedavno bilo -30. Minus trideset čega? Jesi to upao u nekakav zamrzivač? Kojih jebenih minus 30. Možda u Ledovoj škrinji na Sljemenu. Pa nemojte me jebat. Kao, minus 30 je normalnije za zimu od minus 5. Idem na posao u štramplama ispod traperica i krznenim čizmama, sjedim u maksimalno ugrijanoj sobi i još su mi plave usnice. Pa ako to nije dovoljno hladno, ne znam što je.
“Boleštine vladaju na ovoj temperaturi.” Čudim se da nismo pokrepali svi preko ljeta onda. Strašne boleštine vladaju, jer šmrkljav nos je toliko gori od amputiranih, smrznutih prstiju.

I oni što su prvi put čuli za skije kad i za Janicu Kostelić. “Šteta da nema snijega.” Majke mi, treba ih konopcima privezat za ralice kad napada. I urlat “žderi, gutaj” dok se s njima razgrće snijeg.

Šta rade u životu ti koji vole snijeg? Jel žive negdje u Aspenu i ne izlaze iz svoje luksuzne brvnare, ispijaju šampanjac i iz jacuzzija gledaju svoju poslugu kako im čisti snijeg pred kućom? Tko normalan sve više od par pahulja vidi kao sreću?
Voljela bih i ja snijeg da imam osobnog roba koji će sve obavljat za mene, pa ja ne moram nosom provirit iz kuće ako mi se neće, sve dok se ne otopi sav led, sve dok ne nestane sva bljuzga.
Ti šta se vole smrzavat, seronje što se vole znojit, sve je to ista bagra, spada u isti koš s onim čudacima što se čeličnim kukama kroz kožu probijaju i vise tako. Ljubitelji boli. De, idite se liječit negdje i pustite nas hedoniste da uživamo u činjenici da možemo hodat normalno okolo i da nam udovi ne odumiru od zime. 

Primjedbe

  1. Ovaaaaj..niske temperature su dobre jer posijano sjeme neće pojest neka buba, jer bube neće ni biti jer joj je pregladno da se rodi. znam da znaš :)
    i toplije vrijeme se ljubi s virusima koje naš organizam ne ljubi, pa je veća šansa da će curiti noseva, biti začepljeni sinusi ili će grlo biti nateklo.

    sve ostalo se slažem. snijeg je fora ako si s druge strane prozora pa gledaš u njega. ili kad je tu povremeno/privremeno. ne kad moraš pola sata čistiti auto, kad ga napokon lociraš, a kad se vratiš s posla, nema mjesta za parking pa se penješ na brdo snijega i nadaš da ispod nije nečiji auto ili motor.

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, cijenim tvoj entuzijazam, ali treba biti hladnije. There, I said it. Treba biti jer mi nije problem pretrpiti snijeg i temperature ispod ništice ako to znači da će moja trešnja roditi u proljeće. Ako potonja krene pupati u prosincu, to znači da nije dovoljno hladno. Nema to veze sa mnom i mojom "ljubavlju" prema snijegu (koja traje prvih 5 minuta) :D

    OdgovoriIzbriši
  3. postoji hladno, postoji hladnije, a postoji i minus 30. minus 30 nije normalna temperatura za zimu kod nas :P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi