Izazov, dan trinaesti

Tetovaža.
Nemam. Šta da se tu više kaže. Nije da ne želim, ali me muči par stvari. Prvo, neodlučna sam. Ja ne znam ni što bih, ni gdje. I kako da se onda čovjek tetovira? 
Bila sam već par puta u salonu. Dođem, listam i zaključim da veliki tattoo majstor nema pojma. Svjesna sam da katalozi nisu najbolji primjer. Kao kad sudiš frizerki prema frizuri koju je složila nekome bez ukusa. Svejedno me brine kako netko tko 90% vremena tetovira križeve i fašiste, može istetovirati išta normalno. 
Dalje, nepovjerljiva sam. Frikira me i sama pomisao da nekome dopustim da na meni nešto nacrta. Trajno. Tim više što ne mislim tetovirati krunicu ni lice prababe. Želim da mi nešto znači, da nešto govori o meni. 
Treće, pamtim svako svoje bušenje ušiju. Ono što drugima prođe normalno, kod mene prođe sa silnim upalama i nenormalnom boli. I kad ne znaš što bi, gdje bi, kod koga bi, samo znaš da će posljedice biti bolne, hodaš okolo neukrašenog tijela. 
Nemojte mi spominjat privremene tetovaže, molim vas. 
To je kao da nalakiraš nokte i ne skidaš oštećen lak nego hodaš s njim dok se sam ne izguli, malo, po malo. Nije to za mene. Ja bih si prije prste odgrizla. 

Primjedbe

  1. Isto i kod mene. Neodlučna oko svega pa i oko toga. A to nije nešto oko čega se možeš predomisliti... i tako vrijeme prođe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpisujem od riječi do riječi, još bih i odlučila što, ali zbilja ne znam gdje, kod koga i bojim se reakcije kože.

    Ovaj mak je divan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ok, evo jedne s tetovažom.
    nije boljelo. vađenje krvi je 5 levela strašnije. ne blijedi, ili sam ja iznimka, evo moja je stavljane kad sam imala 19. to je bilo pred nešto godina.
    nisam znala što staviti, a ne spadam u skupinu koja želi neku svemirsku poruku imati na koži- za tako nešto privremeno i povremeno imam nakit, šminku i odjeću.
    e sad, ja sam ot prve tetovaže poželjela svašta, i još uvijek bih, i postoje tatoo saloni u kojima rade čarobnjaci, i ako želiš, mogu te barem usmjeriti k tima, koje jako preporučuju, dok sama ne odem tamo i ne pokažem ti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. jednostavno nemoj, ako nisi do sad... no need

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi