Izazov, dan treći

Horoskop. 
Pa gdje me nađe. Moja je S. stručna po pitanju horoskopa. I vjerojatno bolje zna što sam.
Djevica, podznak Jarac. Evo vam detaljnije, ako vam to što znači.
Enivej, evo me kod prve teške teme jer stvarno ne znam što da više pišem. Ne čitam dnevne horoskope, ne kupujem časopise, ne ravnam se po tome što zvijezde kažu i nemam pojma što pričaju. Palo mi doduše sad na pamet, ne bi li bilo zgodno da imamo neki superhero horoskop? Po kojem moš bit Betmen recimo. To bi baš bilo zakon. 
- Šta si po horoskopu?
- Betmen. 


Primjedbe

  1. zašto ja cijelo vrijeme mislim da si ti Jarac? damn! tko će vas sve popamtiti :)
    horoskop mi je fora za čitati, ne pridajem mu previše vjere, nije to čitanje budućnosti, ali mi je zanimljiv

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo mi se svidja ovaj izazov. A ja volim horoskop, jos jedna stvar sa kojom se zamajavam. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, ove probleme totalno razumijem. Ubijaju me ovi Luminari trenutno, ako poslije ovolikog proučavanja astronomije ne budem barem mogla naplaćivati novostečeno znanje, netko će nastradati :D Inače, djevica također. Podznak ne znam, previše sam lijena i nedovoljno me zanima da bih išla tražiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *astrologije - ovo -logija me uvijek navede na krivi put XD

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi