Izazov, dan šesti

Savršeno vjenčanje
Jebeš mi sve, ovo je još gora tema od horoskopa. U što sam se uvalila.
Što jednom reče Mae West, brak je divna institucija, ali mislim da još nisam spremna za instituciju. Poštujem brak kao zajednicu dvoje ljudi. Alergična sam na svadbe. Zavjeti mi nisu baš nešto (ubijte me), nekako mi sve osim samog braka djeluje kao puste priče, prazna obećanja. Pogotovo ne volim vjerske obrede u kojima žena obećaje da će biti poslušna. Ne bih obećala poslušnost, nema tog boga. Uostalom, da ne dužim, pisala sam već o svadbama.
Ne patim ni na vjenčanice, nisam sanjala o tome da budem mlada. Ljude nešto ne volim u velikim količinama, pa stvarno ne znam kako bih ih našla više od 10 za svadbu. Braku priznajem praktičnost, pogotovo ako imate djecu, ali to je u principu to.
Puno buke, puno para, puno energije i živaca, masa papira, a na kraju si tamo gdje si i počeo. Ne možeš pobjeći od sebe. I kad se drugačije upakiraš, opet si to ti. Opet ste to vi. Kako ono kažu, ne možeš šupak staviti u vazu i zvati ga cvijećem? Ako vam je veza dobra, brak vam je nebitan. Ako nije, tek onda je nebitan. Savršeno vjenčanje? Ako baš mora, kratak obred kod matičara, i onda odete na pizzu. Sasvim solidan početak braka. 

Primjedbe

  1. što ne bi onda bilo još kraće, da vas vjenča netko tko je dobio certifikat prek neta? :) možete se i doma ubračiti ;)
    svadbe su ok kad se nađu dragi ljudi koji su veselio jer se dvoje vole i žene. kao i za rođendane, rođenja ili bilo što drugo. ceremonije i što se očekuje mi nimalo nije milo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidiš to mi nije ni palo na pamet, certifikat...

      Izbriši
  2. Tako je! Tako nekako je bilo i moje vencanje. Doduse kratko je to trajalo sad sam opet single. Mada eto i taj mali izlet u obrede bez obzira sto je bio samo maticar, nas cetvoro i odlazak da zderemo posle mi je bio dosta. Recimo da sam to uradila u zivotu, pa mi sad ni toliko vise ne treba :D Ako nadjem pravu osobu za sebe neki levi papir da sam udata mi bas i nece mngoo znaciti. A pritom ako se razvedes moras mnogo para da das da zamenis sva ziva dokumenta :)
    Inace ovaj tvoj izazov mi samo jos ociglednije predocava koliko vreme brzo prolazi. Samo pogledam i kao...wtf kad vec sedmi dan. Prokleto vreme. A samo ga provodim radeci i radeci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. leti, bome.
      a ovo za dokumente, oblije me hladan znoj od same pomisli...

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi