Izazov, dan sedamnaesti

Moj čovjek iz snova. 
Dugo mi je sjebavao život, daleko više nego što bi mogao ijedan muškarac IRL. Tako to bude s muškarcima iz snova. I snovima općenito. Stvoriš neke ideale i misliš kako si pametno sve posložila, jer toliko poznaješ sebe, i toliko znaš što želiš, čudo jedno. Dok u kafiću tri minute razmišljaš o kavi, a konobar baca uže preko lampe iznad šanka i penje se na isti kad kažeš da želiš čaj (samo nisi još sigurna koji). Ali muškarac života, to totalno znaš. Odlučila si unaprijed. 

Trebalo mi neko vrijeme da naučim da je s vezama kao s hranom. Moraš probati da bi znala valja li ti. I da je samo mali broj jela za koje unaprijed znaš da neće pasati. Kao tripice ili varivo od jakovih muda. Izbjegavaj manijake, agresivce i samožive šupke. Kao i muškarce s kojima se ne želiš jebati. Svi ostali su fair game. Probaj, možda bude dobro. 

Unaprijed znam da šanse nikad nemaju šovinisti, vjernici, onima kojima arogancija zamjenjuje kompetenciju i oni kojima auto zamjenjuje kurac. Odbacila sam također sve "možda je dobar", jer ni muškarci mene ne biraju prema dobroti u duši, i ne znam zašto žene toliko niječu fizičku stranu veze. 
Jednom kad sam odbacila muškarca iz snova, stvarni su se počeli pojavljivati. Kiša muškaraca jednom kad sam sama postala spremna. Ali to je samo početak. Treba smoći hrabrosti i izaći na dejt, dva, tri. Dati šansu. I kad se šansa pretvori u vezu, izdržati. Prekrižiti u glavi da si Julia Roberts, a on tvoj Richard Gere. Nitko nije idealan, ni on ni ti. I najodvratnija stvar koju možeš napraviti drugom ljudskom biću je idealiziranje, idoliziranje. Jer to je najjači oblik dehumanizacije osobe. Najjači oblik nijekanja čovjeka kojeg navodno voliš. 
Jebeš čovjeka iz snova. Neki dan sam sanjala paukove. Jebeš i njih. Snovi su... Snovi. Život je ono što se računa. 

Primjedbe

  1. ovo je tako jako istinito, cijeli post.
    život je ono što se računa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam plačip..., ali suze su mi došle na oči kako si ovo divno napisala.
    Istina da ne može biti veća.
    Savršenstvo kao takvo ne postoji. Svi smo različiti i u različitim dijelovima života smo drugačiji nego što smo bili i što ćemo biti i svima trebaju različiti "idealni partneri". Bitno je prepoznati se u određenom trenutku i razvijati se dalje zajedno.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi