Izazov, dan prvi

Odmah da kažem, nisam baš sigurna oko cijele ove izazov priče. Vjerojatno će ovo biti poprilično dosadni postovi. A u dane kad i mimo izazova imam što reći bombardirat ću vas sa dva dnevno. U ovome slijepo slijedim blog Nemam ime, imam komentar, i ako žena prestane postati, ja ne znam šta ću dalje, ni koja je iduća tema. 
Ali znam koja je prva, moja nedavna fotografija i 7 činjenica o meni. Volim kako je uvijek i svuda 7 činjenica. Onaj koji je to prvi provalio, očito je jako volio broj 7. 
friški undercut
1. volim kratku kosu. Iako znam da su rijetki, dobrom frizeru dala bih vlastiti život u ruke. Nisam ona koja plače da je odrezano previše, mene nervira ako je odrezano premalo. Mislim da je kosa tu da se mijenja, raste i šiša, a ne da se čuva kao da je noga koja neće narasti ako je odrežeš.  
2. kao što ne volim kad ljudi cmolje zbog 2 cm kose, ne volim kad cmolje radi puknutog nokta. Nitko ne voli kad mu pukne nokat, move on. Ni nokat nije noga. 
3. kategorički odbijam kupovati stvari koje moram sređivati da bi mi odgovarale. Odustala sam od prepravaka. Život je prekratak da se time bavim. Ako ne paše takvo kakvo je, ne ulazi mi u ormar. 
4. mislim da muškarci generalno bolje izgledaju s bradom. 
5. ne sviđaju mi se bunde, šubare ni krzneni prsluci. Ne sviđa mi se ideja nošenja životinja na sebi (osim ako su žive, štajaznam, gusarski stil s papigom na ramenu ili Salma Hayek mode s udavom oko vrata). Mislim isto tako da u 49,5% izgledaju raščerupano, u 49,5% seljački. Dopuštam da nisam u pravu. To je ovih 1%. 
6. volim ugađati ljudima koje volim. To mi je ujedno i najveća slabost. 
7. Ne volim da me dodiruju stranci. Ne podnosim ljude koji ulaze u moj osobni prostor, unose mi se u lice, nepotrebno dotiču, tapšu zahtijevajući pozornost... 
"Nonšalantno" i nepozvano stiskanje koljena ili ramena trebalo bi biti kažnjivo zatvorom. A ubod prstom u nadlakticu ili lopaticu kažnjivo električnom stolicom. 

Primjedbe

  1. Baš mi je drago da si krenula. Dosadni postovi, ma daj...
    Fotkica ti je super. Naočale i ruž su fantastični.
    Sa svim stavkama se slažem... u životu sam promijenila više ginekologa nego frizera, a na ovo posljednje posebno sam osjetljiva http://net.hr/danas/svijet/nokautirao-bakicu-na-blagajni-iz-cistog-mira-sigurnosne-kamere-sve-snimile/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. omg ovaj nokaut :O
      mene je jedna pošteno kolicima opizdila u rebra neki dan, al nisam reagirala šakom :D

      Izbriši
  2. Gde dosadni, čim vidim ove tvoje gif-ove, meni odmah lepo. :)
    Prvo: ćao, lepa si. :) (Sad te zamišljam kako izgovaraš Hvala i znam :D )
    Ne kontam te prsluke i to, plus sve tako jeftino izgleda, kao da su reciklirali one čupave navlake za krevete iz sedamdesetih. Slažem se za muškarce sa bradom. <3 Ni ja ne kupujem ako moram da prepravljam, nit imam pouzdanog šnajdera nit mi se daju dodatne pare za to. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha hvala :D
      istina za navlake, nisam to do sad vidjela, a od sad će mem samo na to podsjećati O_O

      Izbriši
  3. e jbg ja sam od ovih koje su osjetljive na kosu, kmeee :P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi