Izazov, dan peti

5 stvari koje me osvajaju. 
Ako me išta kod ljudi osvoji, onda je to način na koji njihov mozak radi. Ako me išta odbija, onda je to mozak koji ne radi. 

1. duhovitost. Volim ljude koji mi mogu parirati u šali. Ne volim penzionerski smisao za humor, uvredljivost i cenzuru. Obori me s nogu neprikladnom šalom u najgorem mogućem trenutku. Život je prekratak za Bobija i Rudija. 
2. pismenost. U svakom obliku (ovdje ubrajam i informatičku pismenost). S nepismenim se ljudima družim samo ako mi plate za to. 
3. analitički um. Ako nisi u stanju shvatiti stvari, nego ti sve treba crtati, nisam zainteresirana za razgovor s tobom. Umara me ograničenost. Ja sam intelektualni snob. 
4. impresivna razina bolikurčine
5. znatiželja, konstantno učenje i rad na sebi. Ne volim ljude koji se umrtve, misle da su naučili sve što trebaju znati ili se pak izvlače na nedostatak vremena i energije. Svatko može raditi na sebi, NEMA IZNIMKE. 

Primjedbe

  1. hmmm...., napisala si ono što ja mislim, s tim da ja akcent stavljam na br.2 (ali samo zato što mi tako nešto svakodnevno upada u oči i uši), a br.4 još nisam sustigla, premda mu trčim u susret :)
    veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 4 je nešto čemu treba težiti :D
      to nije cilj, to je put ili tako nešto hahahaha

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi